مرجع خبری پرسپولیس : محمد پنجعلي در مورد تساوي يك بر يك در دربي 67 پرسپوليس و استقلال اظهار داشت: به دليل مشكلاتي كه وجود داشت فشار روحي روي بازيكنان زياد بود. پرسپوليسي‌ها در دربي با ترس بازي كردند و به نظر من توانايي آنها بيش از اين بود و مي توانستند نتيجه لازم را كسب كنند.
وي ادامه داد: در نيمه دوم پرسپوليس با اين كه يك بر صفر پيش افتاده بود، اما به عقب كشيد و فكر ضد حمله بود كه آن هم باز ناشي از ترس بود.
پنجعلي در مورد خط دفاعي پرسپوليس تاكيد كرد: مدافعان پرسپوليس در اين بازي روز خوبي را داشتند و در مورد دريافت گل نيز يك اشتباهي صورت گرفت، اما نبايد از فشار زياد بازيكنان استقلال نيز غافل شد.
وي با اشاره به عملكرد خوب وسلي برزيليا مهاجم پرسپوليس عنوان كرد: هافبك ها در نيمه اول خوب كار كردند و مهاجمان را صاحب موقعيت كردند، اما در نيمه دوم با از دست دادن اين نقطه زمين مهاجمان پرسپوليس كم فروغ تر شدند. برزيليا نسبت به ديگر مهاجمان عملكرد خوبي داشت و تلاش زيادي انجام داد.
پنجعلي درباره استقلال نيز گفت: اين تيمدر نيمه دوم به نسبت بهتر بازي كرد و بعد از دريافت گل روي دروازه پرسپوليس فشار زيادي آورد.

مدافع اسبق پرسپوليس داوري محسن تركي را رضايت بخش اعلام كرد و خاطرنشان كرد: در نيمه اول در چند صحنه مي‌توانست اخطار نشان ندهد، اما در مجموع داورزي قابل قبول بود و مشكل خاصي نداشت.
پنجعلي در مورد اعتراض هواردان مبني بر تباني 2 تيم براي تساوي در دربي تصريح كرد: اصلا چنين موضوعي درست نيست و دليل تساوي‌هاي پي در پي اين است كه تيم‌ها با ترس بازي مي‌كنند و بازي با احتياط در نتيجه مسابقه تاثير گذار خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)