پرسپولیس نیوز : در اجلاس صلح تهران اکبر عبدی از علی دایی تمجید کرد و او را افتخار فوتبال ایران نامید.

اجلاس صلح تهران امشب از طرف موسسه بین المللی سفیران صلح امشب در تالار وحدت برگزار شد.

علی دایی، محمد رویانیان و سعید شیرینی از ساعت 20:40 در مراسم سفیران بین‌المللی صلح حضور پیدا کردند. در این مراسم از علی دایی و محمد رویانیان به عنوان سفرای صلح تجلیل شد و به آنها نشان ویژه‌ای اهداء شد. این مراسم حواشی را هم دربر داشت که در زیر می‌خوانید:

* در حالی که پیش از حضور علی دایی در مراسم، مهمانان زیادی از جامعه سیاسی و هنری در تالار وحدت حضور داشتند اما پس از ورود دایی و رویانیان به این مراسم تالار وحدت تحت تاثیر مدیرعامل و سرمربی پرسپولیس قرار گرفت.

* در حاشیه این مراسم یکی از مجریان علی دایی را با لفظ استاد دایی صدا کرد.

* علی دایی، محمد رویانیان، اکبر عبدی و دریابان شمخانی مسئول اهدای جوایز بودند.

* زمانی که رویانیان به بالای سن رفت و مورد تشویق حضار قرار گرفت در پاسخ به ابراز احساسات آنها، سلام نظامی داد.

در پایان مراسم از چهره‌های مختلفی تجلیل به عمل آمد که در قسمت ورزشی، افشین پیروانی، بابک زنجانی، سعید شیرینی، و بهمن دهقان مورد تجلیل قرار گرفتند.  نکته جالب اینجابود زمانی که سعید شیرینی می‌خواست لوح خودش را از علی دایی دریافت کند با خنده سرمربی پرسپولیس روبرو شد همچنین دایی و زنجانی مالک باشگاه راه‌آهن دقایقی را با هم به گفت‌وگو پرداختند.

*اکبر عبدی بازیگر سینما که امشب از موسسه بین‌المللی سفیران صلح نشان صلح جهانی را دریافت کرد در صحبت‌های خود در مورد حضور علی دایی گفت: من علی دایی را خیلی دوست دارم و او همشهری من است. چند سال پیش که به مکه مشرف شده بودم هر وقت فارسی حرف می‌زدیم همه می‌گفتند علی دایی و فارسی زبانان آنها را یاد علی دایی می‌انداختند. فوتبال ایران را در جهان با علی دایی می‌شناسند و او برای فوتبال ایران افتخار است.

*مدیر موسسه سفیران صلح در حاشیه اجلاس صلح تهران در مورد اینکه چه ملاکی برای انتخاب محمد رویانیان و علی دایی برای دریافت نشان صلح جهانی را داشته‌اند،‌ گفت: در حال حاضر بسیار خسته هستم و نمی‌توانم پاسخگو باشم بعدا در این ارتباط به طور کامل صحبت خواهم کرد.

*اکبر عبدی و علی دایی برخورد بسیار گرمی با یکدیگر داشتند و همدیگر را لحظاتی در آغوش کشیدند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)