مرجع خبری پرسپولیس : عباس انصاري فرد پس از ديدار امروز با حميد سجادي در سازمان تربيت بدني اظهار داشت: به سازمان تربيت بدني رفتم و با معاون سازمان صحبت كردم. با اين حال ترجيح مي‌دهم حرفي نزنم و تا زمان مشخص شدن شرايط منتظر بمانم. انتخاب هيات مديره جديد و ادامه حضور و يا قطع همكاري‌ام جزء اختيارات سعيدلو است و هرچه او تصميم بگيرد تابع هستم.
وي درباره احتمال مديرعاملي كاشاني تصريح كرد: اگر ايشان مديرعامل شود مشكلي نيست. من هم سعي مي‌كنم به كاشاني كمك كنم.
انصاري فرد درباره بازي ديروز با استقلال گفت: بازي خوبي را برگزار كرديم و اگر در ضربات آخر دقت مي‌كرديم مي‌توانستيم به 3 امتياز برسيم اما قسمت نشد و اين موضوع را نبايد به مسائل سياسي ربط داد.
وي در خصوص غيبت كريم باقري و اين كه گفته مي‌شود اين بازيكن به خاطر اختلاف با او بازي نكرده؛ تاكيد كرد: غيبت كريم باقري به من ربطي ندارد. كرانچار تمام تصميمات فني را مي‌گيرد و اين موضوع را مي‌توانيد از سرمربي تيم بپرسيد.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در جواب اين سئوال كه آيا بازيكناني كه با سعيدلو ديدار كردند مورد غضب شما قرار گرفتند؛ يادآور شد:‌ اين حرف اصلا درست نيست. خط خوردن نام خليلي و باقري در حيطه وظيفه من نبود. اگر مي‌خواستم اين كار را بكنم مطمئن باشيد سپهر حيدري نيز در دربي بازي نمي‌كرد.
وي اضافه كرد: من با بازيكنان پرسپوليس اختلاف ندارم. به باقري حق مي‌دهم كه چون بزرگتر پرسپوليس است با علي سعيدلو؛ رئيس سازمان تربيت بدني صحبت و مشكلات را بازگو كند و من از او دلخوري ندارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)