شاید تا ظهر يكشنبه (امروز) حكم رياستم در مجمع باشگاه صادر شود؛ در آن صورت طي روزهاي آتي تعدادي از افراد خوشنام كه هميشه از خدمتگذاران مردم بودند را به عنوان اعضاي جديد هيات مديره انتخاب و معرفي مي‌كنم.
مرجع خبری پرسپولیس : حبيب كاشاني پس از دريافت حكم سرپرستي باشگاه پرسپوليس عنوان كرد: از اين كه

خدمتگذار مردم هستم خيلي خوشحالم اما به دليل موقعيت شغلي‌ام اين موضوع تبريك گفتن ندارد.
وي اظهار داشت: من در شوراي شهر شاغل هستم و ممكن است اين مسئوليت جديد باعث شود مشكلاتي برايم به وجود آيد اما به خاطر علاقه‌اي كه به سعيدلو و پرسپوليس دارم حضور در پرسپوليس به عنوان سرپرست را قبول كردم.


به گزارش مرجع خبری پرسپولیس  و به نقل از فارس ؛مديرعامل اسبق پرسپوليس ادامه داد:
من مشاور عالي رئيس سازمان تربيت بدني هستم و بايد به دستور رئيس خود عمل كنم. چند روزي عهده‌دار مسئوليت پرسپوليس هستم تا مجمع تشكيل شده و اعضاي هيات مديره رسما معرفي شوند. ‌آنوقت مي‌توان مديرعامل را انتخاب كرد. من فردي نيستم كه دو دستي به صندلي رياست بچسبم. در جلسه شب گذشته خواستم فرد ديگري مسئوليت را برعهده بگيرد اما باز هم قرعه به نام من افتاد.

كاشاني خاطرنشان كرد:
تشخيص با من نبوده كه در اين مدت كم عهده‌دار مسئوليت باشم چون تصميم‌گيرنده سعيدلو است. من بايد كارم را در اين مدت به خوبي انجام دهم و به دستورات رئيس مجمع عمل كنم.


كاشاني در جواب اين سئوال  كه آيا قرار بود قبل از بازي با استقلال مديرعامل شويد، تاكيد كرد:
من نه دروغ مي‌گويم و نه مطلع بودم كه چنين اتفاقي رخ مي‌دهد. ديشب مرا صدا كردند و به من حكم دادند. در اين باره هيچ گونه هماهنگي از قبل نشده بود. البته من هم شرايط خودم را بازگو كردم و گفتم باشگاه هم مشكلاتي دارد و قرار است به زودي تمام اين مشكلات حل شود.

سرپرست باشگاه پرسپوليس درباره اهداف كوتاه مدت خود گفت:‌ بازي حساسي مقابل مقاومت سپاسي داريم و بايد شرايط فعلي را طوري آماده كنم كه تيم بتواند به 3 امتياز شيرين برسد و مشكل مديريت احساس نشود. سپس خيلي سريع مجمع را تشكيل خواهيم داد. من نمي‌توانم درباره تغيير مديريت حرف بزنم اما براي انصاري‌فرد آرزوي موفقيت مي‌كنم و اگر مواردي است بايد سعيدلو بازگو كند.

وي يادآور شد:
حكم خودم را تازه گرفتم و به كمك هواداران، ‌بازيكنان و هيات مديره نياز دارم تا پرسپوليس جديدي را به نمايش بگذاريم. بازيكنان از من شناخت دارند به همين دليل بايد خواسته‌هاي آنها را برآورده كنم.
كاشاني تصريح كرد: مطمئن باشيد هيچ كس از من طلبكار نخواهد بود. من آمده‌ام كه آرامش را به پرسپوليس وارد كنم. مشكلات مالي به زودي حل مي‌شود تا بازيكنان از نظر روحي و رواني آماده شوند.
مديرعامل پيشين پرسپوليس درباره احتمال حضور علي پروين در پرسپوليس گفت: از اين موضوع بي‌خبرم. من فقط درباره خودم صحبت و اعلام مي‌كنم چون عضو شوراي شهر هستم و دوشغله محسوب مي‌شوم كانديداي مديرعاملي پرسپوليس نخواهم بود و فقط سعي مي‌كنم اين چند روز وظيفه‌ام را خوب انجام دهم.
كاشاني تاكيد كرد: خوشحالم به خانه خودم برگشتم و اهداف بزرگي در اين مدت كوتاه دارم. اجازه نمي‌دهم هيچ‌كس حاشيه‌سازي كند يا بازيكني از پرسپوليس جدا شود. همه بايد با هم رفيق و دوست شوند تا تيمي بزرگ و بدون حاشيه را بسازيم و جواب محبت‌هاي مردم را بدهيم.
 
مرجع خبری پرسپولیس: : قرار است پس از بازي پرسپوليس برابر مقاومت، با انتخاب اعضاي هيات مديره جديد جانشين عباس انصاري‌فرد هم مشخص شود. در چارت جديد باشگاه پرسپوليس حبيب كاشاني به عنوان رييس مجمع باشگاه پرسپوليس جايگزين علي سعيدلو خواهد شد.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)