مرجع خبری پرسپولیس : محمد حسين انصاري‌فرد با دفاع از عملكرد برادرش در پرسپوليس گفت: “هدايتي” تنها در صورت برد آن هم در رختکن به تيم كمك مي‌كرد.

 محمد حسين انصاري‌فرد كه خود را مشاور عالي تيم پرسپولیس مي‌ناميد، در جمع خبرنگاران رسانه هاي جمعي در شيراز تعدد مراکز تصميم گيري، اجرا و نظارت را از مشکلات اصلي فوتبال ايران برشمرد و گفت: تيم‌هاي بزرگ جاذبه‌هاي فراواني براي رانت خواري دارند، به گونه اي که يکي از مديران سابق پرسپولیس حتي براي حل مشکلات گمرکي بسياري از تاجران بزرگ به گمرک مراجعه مي کرد.

وي با بيان اينکه ضعف نظام مديريتي کشور در پرسپوليس مشخص شد، به بررسي مشکلات جاري اين تيم پرداخت و گفت: سال گذشته در پرسپوليس يک مدير عامل، يک رئيس مجمع عمومي و يک رئيس هيأت مديره حضور داشت و آقاي هدايتي مثلاً قبول مي کرد که بخشي از هزينه هاي تيم را تأمين کند اما اين پرداخت فقط در صورت برد در رختکن انجام مي شد و اگر شکستي انجام مي شد آقايان مي گفتند « ما که پول داديم، مدير عامل نتوانست تيم را جمع کند».

انصاري فرد خاطرنشان کرد: در بازي با الغرافه که ‌5 گل خورديم، افشين پيرواني در رختکن به اعضاي تيم گفته بود که هدايتي پول ندارد. بنابراين بچه ها هم سست شدند. کريم باقري ميلياردر بزرگي است ولي اگر يک مقدار از قراردادش کم شود، دست و پايش مي لرزد!

مدير مسئول روزنامه ورزشي پيروزي افزود: مديرعامل اختيارات تام مي‌خواست و کسي هم نپرسيد که مدير عامل ‌يك و نيم ميليارد هزينه قطبي، مارکو و ديکارمو را چگونه پرداخت کرد؟ مگر مدير عامل گفته بود با قطبي قرارداد ببنديد که هر وقت اراده کرد، تيم را رها کند؟

وي با انتقاد از برخي قانون گريزي‌ها در فوتبال ايران گفت: علي کريمي در خانه هدايتي قرارداد بست و تا قبل از بازي هم در تمرينات تيم حاضر نمي شد. همين کريمي وقتي امارات مي رود تابع محض قوانين آنهاست اما در ايران خود را فراتر از قانون مي داند. علي کريمي بچه خوبي است اما اين ما هستيم که اجازه مي دهيم کريمي اين گونه رفتار مي کند.

مشاور عالي تيم با اشاره به حاشيه هاي داربي روز جمعه، هرگونه تباني براي نتيجه بازي را به شدت رد کرد و گفت: اينکه در داربي ‌5 نفر شعار تباني سر مي دهند و فوتبال را سياست‌زده مي کنند، مي خواهند قرينه سازي ذهني کنند که دولت در فوتبال تقلب مي کند.

وي ادامه داد: چگونه مي‌توان ‌80 نفر اعضاي دو تيم، داوري و مجريان مسابقه را ترغيب کرد که تباني کنند و بازي را به تساوي بکشانند.

انصاري فرد با بيان اينکه در فوتبال هم براي خراب کردن دولت و ملت را به جان هم مي اندازند، افزود: شعار «تباني» در فوتبال، بازي کردن با آبروي ملت است، به خصوص آن که رسانه هاي غربي هم مردم و هم دولت را به تمسخر مي گيرند که مثلاً در فوتبال تقلب کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)