مدیرعامل باشگاه استقلال اعتقاد دارد که تیمش بازی نسبتا بهتری در دربی به نمایش گذاشته است.

علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با  تسنیم در مورد تساوی بدون گل دربی 77 اظهار داشت: بازی بدی نبود اما حساسیت مسابقه اجازه نداد بازیکنان ما توانایی‌های خود را بروز دهند. البته در نیمه دوم بهتر بودیم و موقعیت‌های ما نسبت به حریف جدی‌تر بود.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد غیبت حیدری و بیک‌زاده به دلیل مصدومیت گفت: غیر از این 2 بازیکن ملی‌پوش و تاثیرگذار تیم‌مان احمد جمشیدیان را هم در اختیار نداشتیم و فکر می‌کنم قلعه‌نویی با تدبیر خوبی که در نظر گرفت و سیستم 3-3-4 که در زمین چید باعث شد استقلال رو به جلو بازی کند و از همین رو از کادر فنی و بازیکنان تشکر می‌کنم که بازی نسبتا بهتری ارائه دادند. در طرف دیگر پرسپولیس هم خوب بازی کرد و بازیکنان آنها نیز زحمت کشیدند.

وی با بیان اینکه از نتیجه راضی نیست، تاکید کرد: دوست داشتیم پیروز شویم. من و قلعه‌نویی به دید برد آمده بودیم و از نتیجه راضی نیستم زیرا پیروزی در این بازی موقعیت ما را در جدول بهتر می‌کرد ولی از تلاش کادر فنی و بازیکنان به خصوص مربیان تشکر می‌کنم  که با وجود از دست دادن چند بازیکن در یک زمان بسیار باآرامش در کنار تیم بودند.

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به این سوال که چرا دربی‌های اخیر زیبا نمی‌شوند گفت: حساسیت‌های این بازی بسیار بالاست و هرچه به انتهای بازی نزدیک می‌شویم و تیمی به گل نمی‌رسد بازیکنان محتاط‌تر می‌شوند. باخت در این بازی بسیار دردناک و سخت و جوی که پس از آن برای بازیکنان، کادر فنی و هواداران ایجاد می‌شود سنگین است.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد داوری دربی و اعتراض‌های دایی به این موضوع و اینکه گفته بود در بازی با فولاد هم داوری به ضرر آنها بوده، عنوان کرد: در بازی قبلی چرا پنالتی ما را نگرفتند؟ پرسپولیس که در دیدار مقابل فولاد 3 بر یک پیروز شد اما ما مقابل استقلال خوزستان 2 بر صفر شکست خوردیم و هم پنالتی ما گرفته نشد و هم اینکه گل سالم ما مردود شد. 2 گل ما را نگرفتند و این شوخی نیست. در این زمینه مظلوم واقع شده‌ایم.

فتح‌الله‌زاده ادامه داد: هر کسی جای ما بود به انتخاب فغانی برای قضاوت دربی اعتراض می‌کرد. او در دیدار قبلی 2 پنالتی برای ما نگرفت و اشتباه قضاوت کرد. با این کارنامه این داور را برای بازی ما انتخاب کردند ولی با این حال به این تصمیم احترام گذاشتیم زیرا می‌دانستیم او به عنوان نامزد حضور در جام‌جهانی قضاوت می‌کند.

وی تصریح کرد: تا جایی که من می‌دانم پیام صادقیان به خاطر اینکه نکونام را زد باید اخراج می‌شد. هر چند او بازیکن خوبی است و من نه به عنوان مدیرعامل استقلال بلکه به عنوان یک مدیر فوتبالی معتقدم صادقیان بازیکن خوبی خواهد شد اما باید به اعصاب خودش هم مسلط باشد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در ادامه گفت‌وگو با تسنیم در مورد اینکه از نظر قانونی تیم‌های باشگاهی این اجازه را دارند که تا 28 اردیبهشت بازیکنانشان را به تیم ملی ندهند گفت: نه تنها قانونی بلکه به همه صورت در این زمینه حق با ما است. خواهش می‌کنم دوستان منطقی‌تر فکر کنند. هر سال نمی‌توانیم به حضور در جمع تیم‌های برتر آسیا و قهرمانی فکر کنیم. چند سال است که تیم‌های ما به این مراحل در آسیا نرسیده‌اند.

وی اضافه کرد: از یک طرف مشکلات مالی گریبان ما را گرفته و از طرف دیگر با این بحث‌ها تیم ما به حاشیه می‌رود و تمرکز اعضای تیم به هم می‌خورد. مگر تنها تیم ملی ما به جام‌جهانی رفته است؟ سایر کشورها و تیم‌هایی مانند کره و ژاپن چطور از باشگاه‌هایشان بازیکن می‌گیرند؟ ما هم مثل آنها برخورد کنیم. این نوع رفتارها پسندیده نیست.

فتح‌الله‌زاده گفت: انتظار ما این است که فدراسیون این موضوع را مدیریت کند. چند روز دیگر بازی مهمی با نماینده تایلند داریم و این خوشایند نیست که ما را اذیت کنند. ما تافته جدابافته‌تر از کشورهای دیگر نیستیم و فکر می‌کنم هر گونه که آنها در این زمینه برخورد می‌کنند ما هم باید همان کار را کنیم.

مدیرعامل استقلال در مورد اینکه آیا سازمان لیگ با تعویق بازی استقلال مقابل ذوب‌آهن که پیش از سفر این تیم به تایلند برای رویارویی با بوریرام برگزار می‌شود موافقت می‌کند یا خیر گفت: متاسفانه با ما هیچگونه همکاری صورت نگرفته است. وضعیت تیم‌هایی که در گذشته چنین شرایطی داشتند را بررسی کنید و ببینید برای آنها چگونه بوده است. قطعا تیم‌هایی که در آسیا حضور داشتند در جدول چند بازی کمتر انجام دادند. نمی‌دانم چرا برای استقلال این کار را نمی‌کنند.

فتح‌الله‌زاده افزود: احساس می‌کنم  کسی برای اینکه از مشکلات خودساخته خود رهایی پیدا کند این کارها را انجام می‌دهد تا ببازیم و در آسیا حذف شویم و خیالشان راحت شود. اگر این کار را انجام دهند با احساس 30 میلیون هوادار بازی کرده‌اند و مطمئن باشید خدا جای حق نشسته و آنها نیز در کارشان موفق نخواهند شد.

وی در مورد شرایط لاوره و پرداخت مطالبات او گفت: با لاوره مشکلی نداریم و انشاءالله مشکلش حل و یکشنبه در تمرین حاضر خواهد شد. ما برای یک هزار تومان خیّر پیدا نمی‌کنیم ولی به هر حال خدای ما هم کریم است. انشاءالله خیّری پیدا شود و 50،60 هزار دلار به تیم ما کمک کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)