کریمی به پرسپولیس بازمی گردد / اگر مشکلم حل شود مدیرعامل خواهم شد

مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: در صورت موافقت هدايتي، كريمي در نيم فصل به پرسپوليس بازمي‌گردد.

 

حبيب كاشاني پس از حضور در باشگاه پرسپوليس درباره احتمال حضورش به عنوان مديرعامل تصريح كرد: در حال حاضر رايزني‌هايي در حال انجام شدن است و در صورتي كه مشكل دو شغله بودن من حل شود، مديرعامل پرسپوليس خواهم شد.


وي درباره اين كه روز گذشته اعلام كرده بود مديرعامل نمي‌شود ولي حالا نظرش تغيير كرده؛‌ اظهار داشت:
نظرم عوض نشده اما بنا بر تكليفي كه به من داده‌اند حالا كه با نظر سعيدلو آمده‌ام مي‌خواهم بيشتر به پرسپوليس خدمت كنم. با اين حال نبايد در شوراي شهر دچار مشكل شوم و موضوع دوشغله بودنم بايد برطرف شود.


كاشاني در خصوص احتمال بازگشت علي كريمي؛ عنوان كرد:

در صورتي كه هدايتي موافقت كند كريمي قطعا در نيم فصل به پرسپوليس بازمي‌گردد. اين بازيكن پس از انتخابم به من زنگ زد و تبريك گفت و بسيار دوست دارد كه دوباره قرمز پوش شود. اميدوارم اين اتفاق بيفتد.


سرپرست باشگاه پرسپوليس درباره مشكل مالي بازيكنان گفت:
مشكل مالي را خيلي سريع حل مي‌كنيم. با اين وجود بازيكنان بايد بدانند يكدلي و رفاقت را در بين خودشان بيشتر رعايت كنند.


وي درباره حضور مهاجمان زياد در پرسپوليس يادآور شد: با كرانچار صحبت مي‌كنم تا در نيم فصل تعداد مهاجمان خود را كم كنيم و اين بازيكنان در تيم‌هاي ديگر بتوانند خودشان را نشان دهند. البته من در پرسپوليس با هيچ كس از كادر فني و بازيكنان مشكلي ندارم و همه آنان را دوست دارم.

كاشاني خاطرنشان كرد: درست است كه من مسئوليت دارم اما بايد بدانيم در فوتبال افرادي مثل دادكان هستند كه در خانه نشسته‌اند. ما بايد اين امكان را فراهم كنيم تا اين افراد بتوانند در عرصه فوتبال حضور داشته باشند.

وي درباره ديدار امروز با كرانچار گفت:
جلسه خوبي برگزار كرديم. خواسته‌هاي خودم را به او گفتم. كرانچار نيز مشكلاتش را به من گفت.
كاشاني درباره ديدار فردا برابر مقاومت سپاسي گفت: بازي سختي داريم ولي بايد به 3 امتياز برسيم تا تيم از بحران پيروز نشدن در تهران خارج شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)