ستاره آلمانی جدید آرسنال اعلام کرد خیلی سخت نبوده به این نتیجه برسد که زمان رفتن وی از سانتیاگوبرنابئو فرار رسیده است.

به گزارش تسنیم، مسعوت اوزیل در گفت‌وگویی با نشریه دی‌وال آلمان اظهار داشت: احساس می‌کردم که در رئال مادرید دیگر صداقت وجود ندارد و کسی به من نه اعتماد می‌کند و نه احترام می‌گذارد. هیچ چیزی از ارقامی که برای قراردادم با آرسنال اعلام شده نمی‌دانم اما باید بگویم که مجانی هم حاضر بودم برای این تیم بازی کنم.

اوزیل در خصوص نخستین مکالمه خود با آرسن ونگر، سرمربی جدیدش در آرسنال که دوشنبه هفته گذشته از طریق تماس تلفنی صورت گرفت، گفت: این تماس برای من برخی چیزها را روشن کرد. بعد از این تماس بود که به خودم گفتم: «هی، این دقیقاً همان چیزی است که در رئال مادرید دنبالش می‌گشتی؛ صداقت، اعتماد و احترام». ونگر در مورد من همان چیزی را گفت که در من دیده بود. او گفت که قرار است در چه پستی بازی کنم و چه انتظاراتی از من وجود دارد.

پس از جدایی اوزیل از رئال مادرید، سرخیو راموس، دفاع وسط اسپانیایی کهکشانی‌ها، از این بابت که یک هم‌تیمی خوب را از دست داده ابراز تاسف کرد. اوزیل با اشاره به این موضوع تاکید کرد راموس تنها کسی نبوده که در حمایت از وی صحبت کرده است.

او خاطرنشان کرد: بازیکنان دیگری هم چه به صورت علنی، چه به صورت خصوصی و در تماس با خودم، حمایت‌شان را از من اعلام کرده‌اند. من پاسخ آنها را از طریق پیامک داده‌ام و از آنها تشکر کرده‌ام. به زودی با چند نفرشان تماس می‌گیرم.

اوزیل در خاتمه از اهدافی که برای خود در تیم جدیدش ترسیم کرده گفت. وی تصریح کرد: می‌خواهم در این تیم قهرمان شوم. اصلاً تمام تلاش‌هایی که انجام داده‌ام به همین هدف بوده است. پیروزی‌طلبی در ذات من است. در رئال یاد گرفتم که باید تمام تلاشم را انجام دهم، اینکه هرگز با اهداف شخصی پایم را در یک مسابقه نگذارم. هدفم این است که آرسنال به نیمه نهایی یا فینال (لیگ قهرمانان) برسد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)