مرجع خبری پرسپولیس : محسن خليلي قبل از شروع فصل جايي در تفكرات عباس انصاري‌فرد نداشت. شكل تمديد قرارداد او و حرف‌هاي بعضي از مسوولان كه مديرعامل، خليلي را هم مثل علي كريمي نمي‌خواست و پس از آن صحبت‌هاي خود انصاري‌فرد مبني بر نيمكت‌نشيني خليلي اين شك را به يقين تبديل كرد كه آقاي گل پرسپوليس فصل سختي را در پيش خواهد داشت. همين‌طور هم شد و خليلي از مجموع 810 دقيقه فقط 45 دقيقه در زمين حضور پيدا كرد آن هم در بازي هفته دوم مقابل استقلال اهواز. حالا با جدايي عباس انصاري‌فرد او به روزهاي بهتر اميدوار است.

از دربي شروع كنيم و دليل غيبت تو در آن بازي.
من براي بازي با پيكان هم آماده بودم اما دست‌هاي پشت پرده و همان‌هايي كه نمي‌خواستند در دربي باشم، مانع حضورم در بازي با پيكان هم شدند.


چرا اعتراض نكردي؟

به خاطر هواداران، شما شك نكنيد اگر حرفي مي‌زدم تيم دچار حاشيه مي‌شد و آن وقت به حاشيه‌سازي قبل از دربي متهم مي شدم. هواداران پرسپوليس مي‌دانند كه من طي 2 سال اخير هيچ مشكلي براي تيم به وجود نياورده‌ام و هميشه در خدمت باشگاه بوده‌ام. هيچ وقت دير در تمرين‌ها حاضر نشدم و زود هم نرفتم و هميشه موفقيت تيم برايم حائز اهميت بوده است.

چه مشكلي با انصاري‌فرد داشتي؟

من با انصاري فرد هيچ مشكلي نداشتم و اگر اين‌طوري بود با هر شرايطي كه گذاشت قراردادم را تمديد نمي‌كردم، اما …
اما چه؟
اما ايشان گفته بود كه ما اينقدر بازيكن خوب داريم كه محسن نيمكت‌نشين شود، در حالي كه هنوز ليگ شروع نشده بود.

به نظرت چرا اين حرف را زد؟

شايد تصورشان بر اين بود كه نفرات جديد خواسته‌هايش را برآورده مي‌كنند، البته اين نظر من است و شما بايد از ايشان دليل‌اش را بخواهيد.

و الان كه جدا شده چه نظري داري؟

در مورد ايشان هيچ نظري ندارم چون مردم و هواداران پرسپوليس بهترين قاضي هستند. آن موقع كه ايشان بود من احترام‌شان را داشتم، الان هم چيزي نمي‌گويم و هرچه بوده گذشته است.

يعني از انصاري‌فرد دلخور نيستي؟

اين مساله ديگر مهم نيست، چون من آدمي نيستم كه به كسي كه زمين خورده لگد بزنم. اميدوارم هر جا هستند موفق باشند و مطمئنم خيلي زود به اشتباهاتشان پي مي‌برند.

روز دربي چه احساسي داشتي؟

طبيعي است كه نگران بودم و از طرفي آرزو مي‌كردم دل هواداران شكسته نشود.

از چه چيزي؟

از خودخواهي يكسري افراد.

بيشتر توضيح مي‌دهي؟

فكر مي‌كنم آنچه لازم بود را گفتم.

و حالا كه حبيب كاشاني سرپرستي باشگاه را قبول كرده چه نظري داري؟

اميدوارم شرايط تيم بهتر شود يعني مطمئنم اين‌طور مي‌شود، قطعا حاشيه‌هاي پرسپوليس كمتر و محيطي سالم‌تر در تيم برقرار مي شود.

گفته شده بود قصد داري پشت پرده مسائل پرسپوليس را افشا كني؟

من چنين حرفي نزدم و همان‌طور كه به شما گفتم اگر چنين قصدي داشتم قبل از دربي خيلي راحت‌تر مي‌توانستم چون بهانه‌اش را هم داشتم
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)