مرجع خبری پرسپولیس : اخبار چند خطي

كميته انضباطي فدراسيون فوتبال به دليل فحاشي هواداران پرسپوليس عليه داور در ديدار با راه‌آهن، باشگاه پرسپوليس را به مبلغ 30 ميليون ريال جريمه نقدي محكوم كرد. علاوه بر جريمه نقدي، پرسپوليس به توبيخ كتبي و درج در پرونده محكوم شد.

نيكو كرانچار پسر زلاتكو كرانچار سرمربي پرسپوليس كه در فصل جديد ليگ برتر انگلستان به تاتنهام پيوسته اولين گل خود را براي سفيدپوشان لندني زد. نيكو در ديدار با بولتون كه به تساوي 2-2 انجاميد زننده گل اول تاتنهام بود.
مجتبي زارعي از زلاتكو كرانچار خواسته كه ديگر به او در كناره‌ها بازي ندهد اما سرمربي كروات اعلام كرده در جلسه كادر فني در اين‌باره تصميم‌گيري خواهد شد.
شايعه شده سپهر حيدري به دليل انجام مصاحبه عليه بازيكنان استقلال به كميته انضباطي فراخوانده مي شود. البته هيچ نكته خلاف واقع و بي‌حرمتي در مصاحبه‌هاي حيدري ديده نمي‌شد.
صبح ديروز ميثم بائو و مدير برنامه‌هايش به كميته انضباطي رفتند اما شريفي در محل كار خود حضور نداشت. قرار شده جلسه انضباطي بائو در روزهاي آينده دوباره تشكيل شود.
صبح ديروز جلسه‌اي بين حميد سجادي معاونت سازمان و رييس مركز توسعه ورزش قهرماني با محمدحسين نژاد فلاح عضو هيات مديره پرسپوليس انجام شد.
باشگاه پرسپوليس به دليل كمبود بليت‌هايي كه به طرفداران اين تيم در دربي پايتخت اختصاص داده شد به فدراسيون اعتراض كرد. باشگاه پرسپوليس تهديد كرده چنانچه اين اتفاق در ديدار برگشت هم تكرار شود از فدراسيون و سازمان ليگ شكايت خواهد كرد.
صبح ديروز قرار بود حبيب كاشاني به باشگاه پرسپوليس رفته و كار خود را شروع كند اما تنها سه نفر از نزديكان وي در باشگاه حاضر شدند تا گزارشي از وضعيت كلي باشگاه استخراج كنند. كاشاني از امروز كار خود را شروع خواهد كرد.
عباس انصاري‌فرد صبح ديروز براي خداحافظي با كاركنان باشگاه پرسپوليس به اين محل مراجعه كرد. جالب اينكه برخي كارمندان و ليدرهاي باشگاه پرسپوليس به انصاري‌فرد مي‌گفتند: «اميدواريم روزي دوباره برگرديد.»
عباس انصاري فرد در آخرين ساعات حضورش با پرداخت مبالغي با ليدرهاي وابسته به باشگاه تسويه حساب كرد.
مجيد فرخزادي از كميته داوران خواسته تا فيلم ديدار پرسپوليس- استقلال بازبيني و درباره اشتباهات تركي عليه پرسپوليس تصميم‌گيري شود.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)