سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان اعلام کرد بازیکنان تیمش در بازی با استقلال نشان دادند با عملکرد خوب خود هر حریفی را هرچقدر هم قدر باشد، می‌توان شکست داد.

به گزارش مهر، لوکا بوناچیچ در نشست خبری بعد از پیروزی دو بر صفر ذوب‌آهن مقابل استقلال تهران با بیان اینکه تیمش مقابل قهرمان ایران عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت، ضمن بیان مطلب فوق تصریح کرد: ما با تیمی بازی کردیم که فصل گذشته قهرمان لیگ شده و در حال حاضر قهرمان ایران به شمار می‌رود. همه می‌دانند که استقلال تیم کوچکی نیست اما خوشحالم که توانستیم مقابل این تیم به پیروزی برسیم و 3 امتیاز را ازآن خود کنیم.

وی افزود: با این حال هنوز می‌گویم که تیم ما کار دارد و باز هم باید تاکید کنم ما به خاطر زمان زیادی که در فصل نقل و انتقالات لیگ به دلیل اتفاقات فصل گذشته و پلی‌آف لیگ برتر، از دست دادیم، هنوز به آمادگی نرسیده‌ایم. امیدوارم که در هفته‌های آینده بهتر شویم زیرا من دوست دارم تیمم علاوه بر کسب پیروزی، فوتبال زیبایی را هم ارائه دهد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در پاسخ به سئوالی در مورد اظهارات سرمربی استقلال و اینکه باخت آبی‌پوشان به خاطر عملکرد داوری بود، تاکید کرد: قلعه‌نویی یکی از موفق‌ترین مربیان داخلی فوتبال ایران اس،ت بنابراین آزاد است که حرف خودش را بزند. البته از نظر من در بازی امشب ذوب‌آهن و استقلال داور  یکی از باشخصیت‌ترین افرادی بود که در زمین حضور داشت زیرا برخلاف سایر بازی‌ها که داوران جوانی را در بازی‌های خانگی ذوب‌آهن انتخاب می‌کردند، جهانبازی امروز قضاوت خوبی داشت.

بوناچیچ بابیان اینکه بازیکنان جوان ذوب‌آهن در بازی با استقلال غافلگیرش کردند، ادامه داد: باید بگویم که رجب‌زاده و حدادی‌فر امشب خیلی خوب بودند و نشان دادند حریف ما هرچقدر هم قدرتمند باشد، باز هم می‌توان مقابل آن به پیروزی رسید؛ مرتضی تبریزی نیز که در بازی با استقلال بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت، مرا غافلگیر کرد و مطمئنم او در کنار اکبر ایمانی و پهلوان آینده درخشانی دارند.

پیرامون دلیل تعویض‌های دیرهنگامش خاطرنشان کرد: ما به خاطر خطراتی که مدافعان بلند قامت استقلال روی ضربات ایستگاهی انجام دادند، بازیکنانمان را در زمین نگه داشتیم و تعویض‌ها را دیر انجام دادیم تا بتوانیم از آنها استفاده کنیم اما خوشحالم که گلی دریافت نکردیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در پاسخ به سئوال یکی از کارمندان کارخانه ذوب‌آهن که به کنفرانس خبری آمده بود و پرسید که شما برای پایان فصل چه رتبه‌ای را به هواداران ذوب‌آهن قول می‌دهید؟، گفت: هنوز تا پایان فصل خیلی فرصت باقی مانده و ما بازی‌های زیادی در پیش داریم که می‌توانیم در آنها نتیجه بگیریم و شرایط خوبی برای خود تعیین کنیم اما شما قول دهید که خوب آهن تولید کرده و صادرات آهن را افزایش دهید تا من هم قول خوب نتیجه گرفتن ذوب‌آهن را بدهم!

دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و استقلال تهران در هفته نهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور که پنجشنبه شب در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد، در نهایت با برتری 2 بر صفر تیم ذوب‌آهن به پایان رسید.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)