هافبک تیم فوتبال ذوب آهن گفت: استقلال مقابل بوریرام بازی بهتری را ارایه خواهد داد.

مهد رجب زاده در گفت و گو با اوج، درخصوص برد ذوب آهن مقابل استقلال اظهارداشت: خوب بازی کردیم و می توانستیم گلهای بیشتری هم به استقلال بزنیم. استقلال تیم پر مهره ای است اما هنوز به اسنجام کافی نرسیده و فکر می کنم طی چند بازی آینده به فرم ایده آل برسد اما بازیکنان ما هم خیلی خوب کار کردند.

وی درباره گلی که به رحمتی زد، ادامه داد: من قبل از بازی برای رحمتی کری نخوانده بودم اما گفته بودم که همیشه به او خوب گل می زنم. در این بازی هم خدا کمکم کرد و با اینکه سرزن نیستم از سانتر صلصالی به خوبی استفاده کردم. فکر می کنم چون فاصله ام با دروازه کم بود رحمتی هم غافلگیر شد اما من اصلا هدفم این نبود که به رحمتی لایی بزنم و بعد تماشاگران شعار بدهندو البته خودم در جریان بازی شعارها را نشنیدم.

رجب زاده درباره اعتراض استقلالی ها به اشتباهات داوری افزود: برای خود ما هم در چند بازی اشتباهات داوری رخ داد. خطایی که روی نظری رخ داد پنالتی بود اما خوب اشتباه داوری همین است دیگر. یک بازی به نفع تیم رقم می خورد و یک بازی به ضرر آن.

وی درباره به تنش کشیده شدن بازی گفت: استقلالی ها کمی عصبی شده بودند و بعد از اینکه بازی جوانمردانه را هم رعایت نکردند و بازیکنان ما معترض شدند حسابی عصبی شده بودند.

رجب زاده در پایان خاطرنشان کرد: استقلال قطعا مقابل بوریرام بهتر بازی خواهد کرد. کیفیت بازی آسیایی با بازی داخلی فرق دارد و دلیل ندارد استقلال چون به ذوب آهن باخته به بوریرام هم ببازد

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)