مرجع خبری پرسپولیس : كلاه كج كه حالا محبوبيتش نزد هواداران پرسپوليس بيش از گذشته شده است و صد البته انتظارات از او نيز نسبت به قبل از شهرآورد بزرگ پايتخت بيشتر شد پس از اين ديدار و در آستانه ديدار بعدى سرخ ها در مواجهه با سؤالات ما پاسخ هاى جالبى داشت كه توصيه مى كنيم حتماً اين مصاحبه را بخوانيد.

• با اينكه چند روزى از دربى گذشته اما شنيدن صحبت هاى يكى از مردان حادثه ساز اين ديدار قطعاً شنيدنى است!

– به نظر من دربى با وجود تمام حساسيت هاى ويژه اى كه براى ۲تيم داشت بازى خوبى از كار درآمد و ۲تيم با تمام قوا براى كسب نتيجه قابل قبول در زمين كار كردند. به هر حال عواملى هم در جريان بازى دخيل بود كه به تساوى كشيده شود وگرنه اين ديدار مى توانست با برنده به پايان برسد.

• چه عواملى؟ بيشتر در اين مورد برايمان توضيح مى دهى؟

– من در مورد تيم خودمان صحبت مى كنم. اگر اشتباهات داورى در يكى، دو صحنه به ضرر ما پيش نمى آمد و خودمان هم تمركزمان را بيشتر مى كرديم، به خصوص اينكه در زدن ضربات آخر دقت بيشترى داشتيم پيروزى بر استقلال براى ما دور از دسترس نبود. ضمن اينكه هنوز هم معتقدم گل استقلال در شرايطى به ثمر رسيد كه بازيكنان حريف
FAIR PLAY و بازى جوانمردانه را رعايت نكردند وگرنه دور كردن آن خطر و توپ از دروازه براى ما محال نبود نمى دانم چرا در آن صحنه استقلالى ها باوجود مصدوميت بازيكن ما توپ را بيرون نزدند.

• اما بايد قبول كنيد پرسپوليس از ابتداى فصل تا امروز در حفظ گل خود در جريان بازى كمى ضعف دارد و بعد از گلزنى در دقايق بعدى قادر به حفظ دروازه نيستند و اين موضوع نمى تواند مسأله خوبى براى پرسپوليس باشد؟
– حق با شماست اما مطمئن هستم اين مسأله مشكل خط دفاع يا كلاً عناصر تدافعى نيست. به نظر من اين معضل به خاطر اين است كه نمى توانيم تمركزمان را صددرصد حفظ كنيم. شايد هم بعد از گلزنى خيلى زود اشباع مى شويم و با اين مسأله مواجه مى شويم. اين مسأله از سوى كادر فنى به تيم گوشزد شده اما هنوز با اين مشكل مواجه هستيم اما مطمئن باشيد در بازى هاى بعدى اين جريان تكرار نخواهد شد.

• برويم سراغ گلزنى ات در دربى ركورد جالبى از خود به جاى گذاشتى و توانستى در همان اول گل رسمى ات را براى پرسپوليس در دربى به ثمر برسانى؟

– از اين موضوع خيلى خوشحالم كه توانستم در اين زمينه نام خودم را در دربى به ثبت برسانم. به هر حال اين موضوع مسئوليتم را در بازى هاى بعدى ام با پيراهن پرسپوليس بيشتر مى كند و بايد تلاشم را دوچندان كنم تا در آينده هم باعث خوشحالى  و رضايت هواداران پرسپوليس شوم.

• بعد از دربى و پايان يافتن هيجانات و حساسيت هاى اين ديدار كه بعضاً هم كاذب هستند وضعيت پرسپوليس چطور است؟

– دربى و هر نتيجه اى كه در آن رقم خورد را فراموش كرده ايم و براى بازى هاى بعدى مان تمركز كرده ايم. ما درست روز بعد از دربى تمريناتمان را براى بازى با مقاومت آغاز كرديم و برنامه هاى تاكتيكى مان را براى رويارويى با اين تيم شروع كرده ايم تا انشاءالله با آمادگى كامل براى اين ديدار آماده شويم. خوشبختانه مصدومان هم به شرايط بازى رسيده اند و با تمام قوا به مصاف اين حريفان مى رويم.

• استقلال و مقاومت تنها تيم هاى بدون شكست ليگ هستند فكر مى كنى پرسپوليس بتواند اولين شكست را به مقاومت كه امسال ليگ را خوب شروع كرده تحميل كند؟

– ما نبايد به كمتر از ۳ امتياز اين ديدار قانع باشيم چون اگر اين ۳ امتياز را نگيريم از كورس بالانشينان عقب خواهيم افتاد ضمن اينكه اين خطر احساس مى شود تيم هاى پايين تر از ما در جدول بتوانند به ما برسند كه اين مسأله كار ما را سخت تر از قبل خواهد كرد. به هر حال تا امروز هم امتيازات زيادى را از دست داده ايم و ديگر جايى براى اشتباه كردن نداريم ما اين شانس را داشتيم كه حداقل از ۴ بازى اخير و خانگى مان ۱۲ امتياز بگيريم اما فقط ۳ امتياز گرفته ايم. انشاءالله با كسب هر ۳ امتياز اين ديدار به نوعى قسمتى از امتيازاتى را كه از دست داده ايم را جبران خواهيم كرد. استقلال كه از چنگمان پريد اما مقاومت چاره اى براى فرار ندارد.

• گلزنى در دربى باعث شده حالا هواداران پرسپوليس از تو بيشتر از قبل انتظار گلزنى داشته باشند. قول مى دهى در بازى  هاى آينده هم موفق به گلزنى شوى؟

– براى خودم هم خيلى لذت بخش است كه گلزنى كنم اما به شرطى كه جلوتر از قبل باشم و شرايط جورى باشد كه به دروازه حريف نزديك تر شوم. اگر به عنوان هافبك دفاعى آزاد از اختيارات لازم و آزادى عمل براى نزديك تر شدن به دروازه حريفان را به دست آورم قطعاً باز هم پايم به گلزنى باز خواهد شد.
    
        
        

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)