مرجع خبری پرسپولیس : اظهارنظر تند عادل فردوسی‌پور در مورد كریم باقری پزشك پرسپولیس را به واكنش واداشت.

بعد از اینكه مجری برنامه 90 در برنامه خود غیرمستقیم اشاره كرد كه كریم باقری قبل از دربی مصدوم نبود و به خاطر پول بازی نكرده است پزشك پرسپولیس طی اظهارنامه‌ای از كاپیتان تیمش به شدت دفاع كرد. فرید زرینه در این ارتباط  گفت: من باقری را 15 سال است كه می‌شناسم ودر مدتی كه با او كار كرده‌ام حتی یك بار هم اتفاق نیفتاده كه وی به بهانه مصدومیت حتی یك جلسه در تمرینات غیبت داشته باشد.

وی اضافه كرد: باقری اگر روزی با باشگاه یا كادر فنی مشكل داشته باشد برای غیبت در تمرینات بهانه مصدومیت نمی‌آورد و صراحتا اعلام می‌كند كه به خاطر مشكلش با فلان شخص كناره‌گیری كرده است. نمونه این اتفاق فصل گذشته رخ داد و او در حالی كه كمر درد هم داشت گفت فقط به دلیل مشكل داشتن با نلو وینگادا به تمرینات نمی‌آید.

زرینه با اشاره به مصدومیت بازی قبل از دربی افزود: باقری بعد از بازی با راه‌آهن دچار كشیدگی ران شد كه ما پیش‌بینی كردیم ظرف 10 روز او بتواند بازی كند.

 برای همین روزی 2 جلسه فیزیوتراپی برای باقری در نظر گرفتیم كه او باانگیزه و تلاش زیاد و فقط برای اینكه در دربی بازی كند هر روز در كلینیك من حضور یافت و در آخر هم 2 روز مانده به دربی آماده حضور در میدان شد.

پزشك پرسپولیس خاطرنشان ساخت: بازی نكردن باقری در دربی تصمیم زلاتكو كرانچار بود كه نارحتی باقری را هم به همراه داشت چون او برای حضور در این مسابقه خیلی تلاش كرد. امیدوارم این صحبت‌های من عادل فردوسی‌پور را راضی كرده باشد و اگر لازم باشد برای او مدرك هم می‌برم كه باقری مصدوم بود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)