مرجع خبری پرسپولیس : پس از اين كه حبيب كاشاني، ‌مصطفي شكري را به عنوان مسئول حقوقي باشگاه پرسپوليس انتخاب كرد به او اعلام كرد در اولين اقدام خود پرونده‌ آلفا را مورد بررسي قرار دهد.
به همين دليل مدير حقوقي باشگاه مجددا پرونده آلفا را به جريان انداخت و در اولين اقدام يك وكيل ايراني مقيم هلند را براي كمك به باشگاه پرسپوليس در دادگاه حكميت ورزش (CAS) انتخاب كرد تا هماهنگي‌هاي لازم را انجام دهد.
همچنين با توجه به اين كه شركت آلفا مجددا شكايت خود را بابت نرفتن پرسپوليس به آمريكا و كانادا اعلام كرده،‌ مسئولان CAS يك داور را از رژيم صهيونيستي براي گفت‌وگو مابين مسئولان پرسپوليس و شركت آلفا مامور كرده بود اما پرسپوليسي‌ها به اين داور اعتراض كردند كه مورد قبول مسئولان CAS قرار گرفت. ‌CAS قرار است ظرف چند روز آينده داور جديدي را به پرسپوليس معرفي كند.
مصطفي شكري؛ مسئول حقوقي باشگاه پرسپوليس با تائيد اين خبر گفت: با دستور حبيب كاشاني اين پرونده را مورد بررسي قرار داده‌ايم و اگر لازم باشد ماموري از سوي باشگاه اعزام خواهيم كرد چون دوست نداريم به هيچ عنوان بابت نرفتن به آمريكا و كانادا غرامت بدهيم.

گفتني است باشگاه پرسپوليس قرار بود در گذشته 2 بار در اردوي آمريكا و كانادا شركت كند اما هر دو بار اين اتفاق رخ نداد تا شركت آلفا از اين تيم شكايت كند. با اين حال مسئولان پرسپوليس معتقدند با استناد به مداركي كه دارند هيچ گونه غرامتي نبايد بپردازند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)