زننده گل دوم سپاهان به پرسپولیس گفت: به خاطر حرکت اشتباهی که انجام دادم از پرسپولیسی‌ها و هواداران این تیم عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش ایسنا، امید جهان‌عالیان که یکی از دو گل تیم فوتبال سپاهان مقابل پرسپولیس را به ثمر رساند در پایان این بازی اظهار کرد: سپاهان در طول مسابقه نبض کار را به دست گرفته بود و تا آخر سوار بر بازی بود. خوشحالیم که مزد زحمات‌مان را با این پیروزی گرفتیم.

وی افزود: پرسپولیسی‌ها پس از آنکه یک گل از سپاهان عقب بودند جلو کشیده بودند و در یک صحنه فرصت خوبی را برای گلزنی دیدم و پا به توپ جلو رفتم تا اینکه با دروازه‌بان تک به تک شده و زحمات همه بازیکنان را تبدیل به گل کردم.

وی در پاسخ به این که چرا در آن صحنه به بازیکن کناری‌ات که در موقعیت بهتری بود پاس ندادی گفت: پارسال در بازی با نفت در چنین موقعیت مشابهی قرار گرفتم و به راحتی گل زدم در این بازی هم می‌دانستم اگر خودم به توپ ضربه بزنم گل می‌شود.

جهان عالیان که در یک صحنه به دستور داور توجهی نداشت و حرکت شیطنت‌آمیزی را در حمله به سمت دروازه پرسپولیس انجام داد، در این باره گفت: اشتباه از من بود و جوانی کردم. برای همین از پرسپولیسی‌ها که عذرخواهی کردم و الان از تمام هواداران این تیم هم عذرخواهی می‌کنم امیدوارم که آن‌ها من را ببخشند و خوشحالم که آن توپ گل نشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)