مرجع خبری پرسپولیس : اخبار چند خطي

قرار شده طي هفته آينده و با شركت معاون سازمان خصوصي، كميته‌اي براي خصوصي‌سازي باشگاه پرسپوليس تشكيل و اولين جلسه آن برگزار شود. باشگاه پرسپوليس طي 6 ماه آينده خصوصي شده و بعد از تغييرات سازمان، تسريع اين اتفاق خواسته فوري مسوولان سازمان تربيت بدني است.

عباس انصاري‌فرد در ماه آخر مديريت خود خواستار بررسي اسناد مالي باشگاه شده بود اما اين اتفاق با بركناري وي نيمه‌كاره ماند. با اين‌ حال طي هفته جاري كميته‌اي توسط سازمان و به مديريت حميد سجادي در باشگاه مستقر شده تا به اين مهم رسيدگي شود.
جلسه حبيب كاشاني و كادر فني شب قبل از بازي و در هتل اوين پيگيري شد. قرار شده اين جلسات هر هفته و قبل از هر بازي ادامه داشته باشد.
روز گذشته سازمان تربيت بدني و شخص علي سعيدلو از طريق وزارت كشور موضوع دو شغله بودن حبيب كاشاني را پيگيري كرد و در اين مورد استعلام نمود. با اين حال طبق شنيده‌ها وزارت كشور هم پاسخ داده منعي براي ادامه فعاليت توامان كاشاني در باشگاه پرسپوليس و شوراي شهر وجود ندارد.
بعد از اعتراض مكرر مسوولان باشگاه پرسپوليس به كمبود امكانات در ورزشگاه خيريه عمل، محل تمرين تيم پرسپوليس، حبيب كاشاني خود شخصا وارد عمل شد و قرار شده به زودي اقداماتي در راستاي تجهيز اين ورزشگاه صورت گيرد.
با وجود نگراني بازيكنان پرسپوليس درباره تحويل نگرفتن زمين‌هاي 200متري شهرك گلستان به خاطر بركناري انصاري‌فرد اما با تاييد حبيب كاشاني هفته آينده طي مراسمي ويژه سند اين زمين‌ها به بازيكنان تحويل داده خواهد شد.
پس از بستري شدن مجتبي محرمي در بيمارستان پارسيان، حبيب كاشاني در تماس تلفني با او، آخرين وضعيت‌اش را جويا شد. كاشاني با آرزوي سلامتي براي اين پيشكسوت پرسپوليس، براي پيگيري وضعيت وي اعلام آمادگي كرد.
بعد از حضور عباس اسماعيل‌بيگي سردسته ليدرهاي پرسپوليس در امارات و باشگاه النصر، اماراتي‌ها خواستار به خدمت گرفتن رضا شاهاني ديگر ليدر پرسپوليس نيز شده‌اند و هيچ بعيد نيست اين ليدر پرسپوليس هم لژيونر شود. هرچند با بازگشت كاشاني به پرسپوليس، اسماعيل بيگي كه براي 2 سال به امارات رفته هم گفته اگر حاج حبيب بخواهد او به پرسپوليس بازخواهد گشت.
حبيب كاشاني سرپرست باشگاه پرسپوليس به عضويت در هيات منصفه مطبوعات كشور منصوب شد. نظارت بر عملكرد دادگاه‌هاي مطبوعات و اعمال نظر درخصوص راي دادگاه ازجمله وظايف هيات منصفه مطبوعات است
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)