اتلتیکو رئال را غرق کرد. آنچلوتی و تیمش با گل دیگو کستا شکست خوردند. سیمئونه 0-1 در برنابئو به پیروزی رسید و با این پرواز به بارسلونا در صدرجدول رسید.

 

باخت 0-1 رئال مادرید مقابل اتلتیکومادرید در دربی پایتخت اسپانیا در رسانه های مختلف خبری بازتاب گسترده ای داشت.  دراینجا می توانید تیتر رسانه های مختلف دنیا در بازتاب این شکست را مطالعه کنید:

*اسپورت: اتلتی رئال را شست… اتلتیکومادرید به لطف گل دیگو کستا رئال مادرید را شکست داد. سفید و قرمزها خیلی برتر بودند و این برتری را مقابل تیم آنچلوتی ثابت کردند. حالارئال 5 امتیاز کمتر از بارسلونا و همین اتلتیکو دارد.

*ال موندو دپورتیوو: اتلتیکوی بزرگ در برنابئو رئال مادرید را شکست داد. شاگردان سیمئونه از سد رئال که بازی خاصی برای ارائه نداشت عبور کردند. دیگو کستا گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند.

*اوله آرژانتین: «مادرید مال چولو است» (چولو لقب دیگو سیمئونه است) اتلتیکوی سیمئونه رئال آنچلوتی را خنثی کرد. آنها به لطف گل دیگو کستا به پیروزی رسیدند و این فرصت را داشتند که گلهای بیشتری بزنند. اتلتیکو حالا با بارسلونا صدرنشین است و در هفت بازی اخیرش در لالیگا به پیروزی رسیده. کریستیانو رونالدو به خوبی مهار شده بود.

*گاتزتا دلوسپورت: اتلتیکو رئال را غرق کرد. آنچلوتی و تیمش با گل دیگو کستا شکست خوردند. سیمئونه 0-1 در برنابئو به پیروزی رسید و با این پرواز به بارسلونا در صدرجدول رسید.

*گلوبو سپورته برزیل: روز خشم… دیگو کستا گل زد و به تعداد گلهای مسی رسید و کهکشانی ها را به زانو در آورد.

*لانسنت برزیل: دیگو کستا در برنابئو گل زد و اتلتیکو به روند 100% بردش در لیگ اسپانیا ادامه داد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)