یوونتوس در یک دیدار سخت و فشرده موفق شد دربی حساس دلاموله را با پیروزی پشت سر بگذارد و سه امتیاز شیرین دیگر را به امتیازات خود اضافه کرد.



 

به گزارش کانون هواداران یوونتوس در ایران، دربی دلاموله با سر و صداهای زیاد هواداران دو تیم در اطراف ورزشگاه آغاز شد و همه در انتظار یک دیدار با کیفیت و سریع بودند اما در نیمه اول همه چیز برعکس شد و هیچ کدام از تیم ها موقعیت 100% گل نداشتند.



تورینو در نیمه اول تنها با هدف تخریب بازی تیم یوونتوس وارد میدان شده بود و بازیکنان این تیم در تمامی دقایق مسابقه این مهم را در دستور کار خود قرار داده بودند و یووه نتوانست نمایش واقعی خود را به اجرا بگذارد.

خط دفاعی یوونتوس در این نیمه اصلا تحت فشار قرار نگرفت و بازیکنان تورینو تنها در نیمه زمین خودی مشغول دفاع بودند و چرچی تنها بازیکن تیم تورینو بود که در زمین یووه دیده می شد.



عملکرد ضعیف جووینکو و تبس در خط حمله یکی از دیگر دلایل عدم گلزنی یووه بود و این موضوع سبب شد تا عصبایت کونته سرمربی تیم یووه را به دنبال داشته باشد.



سرانجام نیمه اول بدون هیجان و کیفیت بالایی به پایان رسید و نکته ی منفی برای یوونتوسی ها در این نیمه، دریافت دو کارت زرد توسط بازیکنان میانی یووه بود.



در نیمه دوم شرایط تا حدودی تفاوت پیدا کرد و یوونتوسی ها حملات بیشتری را بر روی دروازه ی تیم تورینو پدید آوردند و پوگبا با جاگیری مناسب توانست یکی از این موقعیت ها را به گل تبدیل کند.

در دقیقه 54 بود که در شلوغی مقابل دروازه تورینو و بعد از ضرباتی که بونوچی و تبس زدند، توپ به پوگبا رسید و او دروازه حریف را باز کرد. 



 

در سایر دقایق بازی تیم یوونتوس با تمامی نفرات در زمین تیم تورینو حضور داشت اما فشردگی شدید مدافعان تورینو و بازی خشن آنها باعث شده بود تا یووه نتواند کاری از پیش ببرد.



کونته سرمربی یووه در دقایق میانی نیمه دوم تغییراتی را در نفرات و سیستم تیمی خود به وجود آورد و این موضوع باعث شد تا نفرات تاز وارد راهی میدان شوند و بازی با سرعت بیشتری دنبال شود.

دقایق پایانی نیمه دوم تیم تورینو که همه چیز را از دست رفته می دید سعی داشت با نفرات بیشتری به سمت دروازه ی تیم یوونتوس حمله کند و این موضوع نیز سرعت مسابقه را بالا برد و تورینو بهتر از دقایق پیشین بازی می کرد.

در نهایت سوت پایان دیدار توسط داور مسابقه به صدا در آمد و یوونتوس در یک بازی حساس موفق به کسب سه امتیاز دیدار شد و 16 امتیازی شد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)