سرمربی سابق اورتون معتقد است که تیم هایی مثل بایرن، بارسلونا و رئال مادرید درمقایسه با تیمش، رختکن قوی تری دارند.

 

دیوید مویس سرمربی باشگاه منچستریونایتد معتقد است که تیمش مهره های تراز اول کافی برای قهرمانی در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان اروپا را در اختیار ندارد.

شیاطین سرخ شروع خوبی در رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا داشتند و در اولین دیدارشان موفق شدند تا با نتیجه 2-4 از سد بایرلورکوزن عبور کنند ولی سرمربی 50 ساله و اسکاتلندی یونایتد بعید می داند که تیمش بتواند در اروپا به قهرمانی برسد.

بعد از باخت 1-2 یونایتد مقابل وست بروم در روز شنبه، مویس به خبرنگاران گفت:« برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا باید پنج یا شش بازیکن تراز اول داشته باشی. اگر به بایرن مونیخ نگاه کنی، آنها پنج یا شش بازیکن تراز اول دارند و برای قهرمانی در اروپا باید چنین مهره هایی را در تیمت داشته باشی. به بارسلونا که در گذشته قهرمان اروپا شد، نگاه کنید. رئال مادرید هم شاید الان چنین شرایطی را داشته باشد.»

مویس ادامه داد:« در این سطح باید با اتکا به چنین مهره هایی برای قهرمانی بجنگی ولی ما چنین بازیکنانی را نداریم. آنچه تیم ما در اختیار دارد، تجربه است و البته ما چندین بازیکن داریم که چنین شرایطی را دارند و یا در آستانه رسیدن به مرز یک بازیکن تراز اول هستند.»

یونایتد در بازی بعدی اش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا روز 4شنبه در اوکراین میهمان شاختار دونتسک خواهد بود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)