مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: افراد معرفي شده براي حضور در هيات مديره پيشنهاد اوليه بوده و سعيدلو تصميم نهايي را در اين باره مي‌گيرد.

حبيب كاشاني تصريح كرد: پس از چند روز كه به باشگاه پرسپوليس بازگشتم نامه‌اي به دست من رسيد كه شانس بد من را نشان داد. به خاطر دو بازيكن پانامايي بايد غرامتي بالغ بر 60 هزار دلار پرداخت كنيم.
وي افزود: تهديد بازيكنان پانامايي جدي است اما من اجازه نمي‌دهم مشكل بزرگي براي پرسپوليس به وجود آيد. در نامه‌ ارسال شده به كسر امتياز تهديد شده‌ايم و به ما اعلام شده در صورتي كه مشكلات برطرف نشود و تا موعد مقرر اين پول را پرداخت نكنيم احتمال كسر 6 امتياز وجود دارد.
كاشاني در خصوص علي كريمي گفت: فعلا مشخص نيست كدام بازيكن از تركيب تيم خارج مي‌شود و آيا مي‌توانيم كريمي را جذب كنيم يا خير. اجازه دهيد تا نيم فصل اقدامات لازم را انجام دهيم سپس خبر نهايي را اعلام خواهيم كرد. همانطور كه بارها گفتم همه چيز به خود كريمي و هدايتي بستگي دارد. در پرسپوليس نيز بازيكني از ليست خارج مي‌شود كه با نظر كرانچار باشد.
وي در خصوص حل مشكل دو شغله بودن خود اظهار داشت: من از روز اول آمدم كه به پرسپوليس خدمت كنم و به فكر اين موضوع نيستم. اگر مشكل حل شود در پرسپوليس باقي مي‌مانم در غير اين صورت باز هم در قسمتي ديگر به پرسپوليس خدمت خواهم كرد.
كاشاني درباره عليرضا نيكبخت واحدي گفت:

 نيكبخت بازيكن خوبي است و من فقط مي‌توانم برايش آرزو كنم كه هر چه زودتر به فوتبال بازگردد.
وي درباره پيشنهادي مبني بر حضور نژادفلاح، پروين، دادكان،‌ فرخزادي و هدايتي در هيات مديره پرسپوليس يادآور شد: اين افراد در مرحله اول انتخاب و پيشنهاد شده‌اند اما اين كه چه زماني به صورت نهايي انتخاب و معرفي مي‌شوند در حوزه وظايف من نيست و آقاي سعيدلو بايد در اين باره تصميم بگيرد.
كاشاني درباره اين كه دادكان اعلام كرده مديرعامل پرسپوليس نمي شود؛ گفت: وظيفه من بود كه با ايشان صحبت كنم. از اين به بعد بايد منتظر تصميم رئيس سازمان تربيت بدني باشيم.
سرپرست باشگاه پرسپوليس درباره بازي روز يكشنبه مقابل فولاد خوزستان عنوان كرد: هميشه عادت كرده‌ام وقتي به فوتبال وارد مي‌شوم به قهرماني فكر كنم حالا هم به همين فكر هستم تا اين تيم را قهرمان كنم. تمام تلاشم را در اين راه انجام مي‌دهم و فقط نياز به تلاش بازيكنان و حمايت هواداران دارم. اميدوارم با دست پر از اهواز خارج شويم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)