مرجع خبری پرسپولیس : ظاهراً پرسپوليس منتظر بود تا مديرعاملش عوض شود تا به خودش بيايد! اين اتفاق افتاد تا اين تيم مقابل مقاومت سپاسى چهره يك تيم مقتدر را داشته باشد و با نتيجه ۴ بر ۲ حريف را شكست دهد. به بهانه كسب اين پيروزى شيرين و البته دريافت ۲ گل پياپى در انتهاى بازى توسط سرخپوشان به سراغ سپهر حيدرى مدافع اصفهانى اين تيم رفتيم. گفت وگو با وى را بخوانيد:
• معلوم است از نتيجه به دست آمده بسيار خوشحال هستيد.
– بله. همين قدر كه مى بينيم مردم خوشحال هستند ما هم خوشحاليم. بيچاره ها از دست ما خيلى سختى كشيده بودند.
• اين بازى با بازى هاى قبلى چه فرق هايى داشت؟
– هيچ فرقى! در بازى هاى قبلى توپ هايمان گل نمى شد اما اين بار توپ ها در دروازه حريف رفت وگرنه ما در بازى هاى قبلى همين طورى بازى مى كرديم و فقط بدشانس بوديم.

• خب چرا نبايد توپ هايتان گل شود؟

– به خدا نمى دانم. شايد در بازى هاى قبلى اعضاى تيم يكدل و همراه نبودند. ضمن اينكه بدشانس هم بوديم. بازيكن حريف از وسط زمين توپ را مى فرستاد درون دروازه ما، آن وقت ما هر چه مى زديم به در بسته مى خورديم. فكر مى كنم با آمدن كاشانى بچه ها يكدل تر شدند و از بازى با استقلال استارت قهرمانى را زدند.
• مقاومت را چطور ديدى؟
– مى دانيد كه مقاومت تا به حال باخت هم نداشته است. چند هفته هم با شايستگى در صدر جدول قرار داشته است. درست است اين تيم بازيكن به نامى ندارد اما همه نفرات اين تيم سرعتى، تكنيكى و سرزن بودند و واقعاً ما را اذيت كردند، به خصوص در آن ۵ دقيقه آخر كه همه  بچه هاى ما براى گلزنى جلو كشيده بودند.
• به نظر مى رسد خط دفاع پرسپوليس هم چندان روى كارش تمركز نداشت!
– اتفاقاً تمركز دفاعى ما بد نبود اما بچه هاى ما بازى را ول كردند و رفتند تا بلكه تعداد گل هاى پرسپوليس را به عدد ۵ يا ۹ برسانند. در آن شرايط مقاومت جلو كشيد و ۲ گل زد و چند موقعيت خطرناك روى دروازه ما به وجود آورد.
• روى گل دوم مقاومت بدجورى شاكى شده بودى و با مشت روى چمن ها مى كوبيدى!
– خب دليل داشت. دفاع راست ما در آن صحنه در محل حضور نداشت، جناح راست ما خالى بود و من تنها چاره اى كه داشتم اين بود كه خودم را به سمت توپ پرت كنم. اگر همه حضور داشتند اين اتفاق نمى افتاد. متأسفانه هر چقدر هم داد مى زديم بچه ها برنمى گشتند. البته اين اتفاق درسى شد براى بازى هاى بعدى كه بچه ها همه چيز را به امان خدا رها نكنند.

• در فصل گذشته وقتى پرسپوليس نتيجه خوبى در زمين نگرفت ،در بازى بعدى اش نمى توانست روند پيروزى اش را تداوم ببخشد. اين بار همان مشكل دوباره تكرار نشود؟

– نه، مطمئن باشيد كه روند پيروزى مان را حفظ خواهيم كرد. ما به برد نياز داريم و با يك پيروزى مشكلاتمان حل نخواهد شد، به خصوص در اين فصل كه تا اينجا بازى هاى خوبى انجام داديم و البته به حق واقعى مان نرسيديم. ما فقط مقابل شاهين بوشهر خوب كار نكرديم و در بقيه بازى ها سرتر از حريفان بوديم اما بدشانسى از آن ما بود و خوش شانسى از آن حريفان.

• تعداد كمى هوادار به ورزشگاه آمده بود!

– باز هم دستشان درد نكند كه در اين بازى برايمان سنگ تمام گذاشتند. البته به آنها حق مى دهيم كه از ما دلخور باشند و كمتر به ورزشگاه بيايند اميدواريم در بازى هاى بعدى با كسب نتايج خوب باعث آشتى كنان هواداران با پرسپوليس شويم. من اين برد را به همه هواداران تيم تقديم مى كنم. منتظر آنها در بازى بعدى كه در استاديوم آزادى برگزار مى شود هستيم.

• ظاهراً تغييرات مديريتى كارساز بوده است.

– من فكر مى كنم آقاى انصارى فرد زحمت زيادى براى تشكيل اين تيم كشيدند و بى انصافى است اگر امروز از ايشان ياد نكنيم. او در حد توانش كار كرد و برايش آرزوى موفقيت دارم. آقاى كاشانى هم قبلاً به همه ثابت كرده بود كه آدم صادقى است. او با آمدنش دل ها را به هم نزديك كرد ؛چيزى كه پرسپوليس آن را گم كرده بود
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)