وقتی بازیکنی به خوبی سوارس دارید، باید بدانید که باشگاه های بزرگ برای به خدمت گرفتن او اقدام خواهند کرد.

 

استفن جرارد، کاپیتان لیورپول، اعلام کرد که در تابستان گذشته، فکر می کرد که هر روز ممکن است لوئیس سوارس این باشگاه را ترک کند و از اینکه این ملی پوش اروگوئه ای در نهایت در آنفیلد ماند، ابراز خشنودی کرد.

سوارس بارها در رسانه ها اعلام کرد که قصد دارد لیورپول را به مقصد باشگاهی که در لیگ قهرمانان حضور دارد، ترک کند و همین مسئله، شایعات زیادی در مورد آینده او به وجود آورد. در این بین، باشگاه آرسنال هم برای خرید او پیشنهادی 40 میلیون پوندی ارائه داد.

اما او در نهایت در لیورپول ماند و در اولین دیدار در فصل جدید لیگ برتر، بعد از پشت سر گذاشتن محرومیت 10 جلسه ای اش به خاطر گاز گرفتن دست برانیسلاو ایوانوویچ، در پیروزی 3-1 مقابل ساندرلند، دو گل زد.

اما جرارد فاش کرد که در تابستان فکر می کرده دیگر در کنار سوارس بازی نخواهد کرد. تو به تلگراف گفت:" وقتی بازیکنی به خوبی سوارس دارید، باید بدانید که باشگاه های بزرگ برای به خدمت گرفتن او اقدام خواهند کرد. من هر روز از خواب بیدار می شدم و امیدار بودم که اتفاقی نیفتاده باشد و او هنوز در باشگاه ما باشد.

هیچ کس بیشتر از من برای متقاعد کردن او برای ماندن، تلاش نکرد. او دقیقا می داند من درباره اش چه فکر می کنم. می دانستم اگر او را حفظ کنیم، شانس بهتری در فصل جدید خواهیم داشت. او یک فوتبالیست ویژه است و کیفیت متفاوتی به تیم می دهد.

وقتی باشگاه پیغام داد که او را نخواهد فروخت، لوئیس سرش را پایین انداخت و سخت کار کرد. او هرگز مشکلی برای تیم ایجاد نکرد.فکر می کنم نحوه بازگشت لوئیس، کیفیت بالای او را نشان می دهد. بازیکنان زیادی هستند که در این موقعیت، ممکن است برگردند و فقط به خودشان فکر کنند، نه به تیم."

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)