مرجع خبری پرسپولیس : مجتبى زارعى از عملكرد خودش در پرسپوليس به عنوان يك هافبك راضى است اما خودش دوست دارد در اين تيم مهاجم باشد. او مدعى شده اگر در پرسپوليس به عنوان مهاجم به ميدان برود در هر بازى يا پنالتى مى گيرد يا گل مى زند اما كرانچار فعلاً از او در خط هافبك استفاده مى كند.
• بازى با مقاومت سپاسى چطور بود؟
– بازى خوبى بود و خدا را شكر برديم. در بازى هاى قبلى هم ما بد نبوديم اما در اين بازى خدا خواست و توپ هاى ما گل شد و نتيجه خوبى گرفتيم تا هواداران با ما آشتى كنند و به استاديوم بيايند و به ما كمك كنند.

• حضور هواداران در استاديوم چقدر مهم است؟

-۵۰ درصد پرسپوليس هواداران هستند و بايد به ما كمك كنند تا نتايج خوبى بگيريم. آنها سرمايه واقعى پرسپوليس هستند و وقتى هواداران نيستند، پرسپوليس به يك تيم معمولى تبديل مى شود.

• پس چرا عليه سرمايه هاى واقعى تيم مصاحبه كرده بودى؟

– هواداران حق دارند اعتراض كنند و ناراحت باشند اما آنها كم طاقت بودند و از دقيقه ۳۰ تا ۹۰ عليه ما شعار دادند. البته من عليه هواداران صحبت نكردم و كلمات را اشتباه گفتم. من كى باشم كه بگويم هواداران به استاديوم بيايند يا نيايند. آن قدر بازيكن بزرگ به پرسپوليس آمده اند و رفته اند كه من اصلاً به چشم نمى آيم. من در جمله بندى اشتباه كردم وگرنه چنين چيزهايى نمى خواستم بگويم. من فقط مى خواستم بگويم هواداران كمى صبر و تحمل داشته باشند.
• تا الان از عملكرد خودت در پرسپوليس راضى هستى؟
– در اين پستى كه هستم بله. من هافبك هستم و از بازى هايى كه كرده ام راضى ام چون سعى كرده ام تأثيرگذار باشم و بتوانم پنالتى بگيرم يا پاس گل بدهم اما اگر مهاجم باشم بهتر است. همه فوتبال مرا مى شناسند و در خط حمله مى  توانم خيلى بهتر باشم.
• پس خودت دوست دارى مهاجم باشى؟
– صددرصد، اگر مهاجم باشم و لازم نباشد كه به عقب برگردم در هر بازى يا پنالتى و يا گل مى زنم.

• كار كرانچار را چطور ديده اى؟

– كرانچار يك مربى خوب است اما بايد خيلى بهتر شود چون توانايى   اش را دارد. جايگاه واقعى پرسپوليس اينجا نيست و بايد به جايى برسد كه مردم و هواداران انتظارش را دارند.

• الان رتبه خوبى در جدول نداريد. قرار است همين طور ادامه دهيد؟

– به يارى خدا مطمئن باشيد كه بردهاى ما شروع شده و تا نيم فصل به صدر جدول مى رسيم. مقاومت سپاسى يقه همه تيم هاى گردن كلفت را گرفته بود اما با اين بازى همه به قدرت پرسپوليس پى بردند.

• پرسپوليس مدعى قهرمانى هست؟

– بله، پرسپوليس مى  تواند مدعى قهرمانى شود. واقعاً مى توانيم و من مطمئن هستم مدعى مى شويم چون پتانسيل بالايى داريم و مى توانيم قهرمان شويم.

• تغييرات مديريتى پرسپوليس را چطور ارزيابى مى كنى؟

– آقاى انصارى فرد زحمت زيادى كشيد و ما هم بد بازى نمى كرديم اما طبيعت فوتبال همين است و اگر نتيجه نگيرى بايد بروى. مى گويند به تيم شوك دادند و اين شوك جواب داد.

• به نظر تو بركنارى انصارى فرد درست بود؟

– من در آن حد نيستم كه در اين مورد صحبت كنم. سازمان تربيت بدنى بهتر مى داند چه كسى باشد يا نباشد. ما بازيكن تيم و تابع قوانين هستيم.

• در حال حاضر پرسپوليس مشكل خاصى دارد؟

– پرسپوليس كم و كسرى زياد دارد و آدم نسبت به تيم هاى ديگر بيشتر اذيت مى شود اما مشكلات را تحمل مى كنيم. آنهايى كه پرسپوليسى هستند هميشه مشكلات را تحمل مى كنند. من هيچ وقت براى پول دعوا نكرده ام چون اين تيم را دوست دارم و به خاطر پول به پرسپوليس نيامدم. من از بچگى عاشق و طرفدار پرسپوليس بودم
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)