یواخیم لو سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان روز جمعه باستین شوان اشتایگر و ماریو گوتزه را بار دیگر برای حضور در مسابقات انتخابی جام جهانی 2014 دعوت کرد.

 

آلمان در آخرین مرحله مسابقات انتخابی جام جهانی در منطقه اروپا 11 اکتبر به مصاف ایرلند می رود و 15 همین ماه با سوئد مسابقه می دهد.
شوان اشتایگر و گوتزه به علت مصدومیت در دیدارهای قبلی آلمان غایب بودند.
آلمان ابتدا اتریش و سپس جزایر فارو را با نتایج مشابه سه بر صفر شکست داد و جایگاه خود را در صدر گروه سه تثبیت کرد.
یواخیم لو گفت: « من خوشحالم که بار دیگر می توانم از این دو بازیکن استفاده کنم. باستین با توجه با توانایی بازی سازی خود بازیکن بسیار مهمی برای ماست و ماریو بعد از غیبت طولانی برای رسیدن به آمادگی به زمان نیاز دارد .»
مربی آلمان به رغم غیبت میروسلاو کلوزه و مصدومیت ماریو گومز، اشتفان کیسلینگ مهاجم لورکوزن را به تیم ملی دعوت نکرد و خط حمله تیم خود را را به ماکس کروس ( مونشن گلادباخ ) خواهد سپرد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از برلین، آلمان با فاصله پنج امتیازی با سوئد در صدر گروه سه قرار دارد و در دیدار مقابل ایرلند که در کلن برگزار می شود، می تواند صعود خود را قطعی کند.
فهرست 22 نفره تیم ملی فوتبال آلمان:

– دروازه بان: رنه آدلر ( هامبورگ )، مانول نوئر ( بایرن مونیخ ) و ران روبرت زیلر ( هانوفر ).
– مدافع: ژروم بواتنگ و فیلیپ لام ( بایرن مونیخ )،‌ بندیکت هاودس ( شالکه )،‌متس هوملس ( دورتموند )، مارسل یانسن ( هامبورگ ) و پر مرتاساکر ( آرسنال / انگلیس ).
– هافبک: لارس بندر و سیدنی سام ( لورکوزن )، اسون بندر و مارکو رویس ( دورتموند )، جولین دراکسلر ( شالکه )، ماریو گوتزه، تونی کروس، توماس مولر و باستین شوان اشتایگر ( بایرن مونیخ )، مسوت اوزیل ( آرسنال )،‌ آندره شورله ( چلسی / انگلیس ) و سامی خدیرا ( رئال مادرید / اسپانیا ).
– مهاجم: ماکس کروس ( مونشن گلادباخ ).

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)