پس از تهدید پرسپولیس به کسر 6 امتیاز

مرجع خبری پرسپولیس : هوشنگ نصيرزاده در مورد احتمال كسر 6 امتياز از پرسپوليس به دليل شكايت بازيكنان پانامايي‌ اظهار داشت: فيفا به اساسنامه فوتبال ايران بي‌احترامي‌ مي‌كند. طبق اساسنامه فدراسيون فوتبال ايران بازيكن ابتدا بايد به كميته وضعيت بازيكن و يا كميته انضباطي فدراسيون فوتبال كشورمان شكايت كند و در صورت پاسخ نگرفتن به كميته استيناف شكايت ببرد و پس از آن است كه مي‌تواند به كميته وضعيت بازيكن فيفا شكايت كند.
وي ادامه داد: اين مسئله رعايت نمي‌شود و حتي اكنون نامه‌اي به باشگاه نفت آبادان آمده كه عنوان كرده ظرف 15 روز بايد مبلغ 39 هزار و 500 دلار به لئوناردو پيمنتا پرداخت شود. اين موضوع خلاف اساسنامه فوتبال ايران است.
نصيرزاده تاكيد كرد: شخصي به نام آنتونيو بونت از فيفا اين مكاتبات را مستقيما و بدون درنظرگرفتن اساسنامه فوتبال ايران با باشگاه‌هاي ما انجام مي‌دهد. درحالي كه شكايت بازيكن و مربي بايد در اركان قضايي فدراسيون فوتبال ما حل شود. البته يك نكته را نبايد فراموش كرد كه كميته وضعيت بازيكن در فدراسيون فوتبال ما است كه حق رسيدگي به شكايت را ندارد و در اين موضوع كميته انضباطي تصميم‌گيرنده است. با اين همه كميته وضعيت بازيكن فيفا بازيكن فراتر از وظايفش عمل مي‌كند.

نصيرزاده با اشاره به مشكل پرسپوليس عنوان كرد: من اين موضوع را به اطلاع حبيب كاشاني مديرعامل باشگاه رسانده‌ام و به او گفتم كه در اين مورد بايد به فيفا تذكر داده شود زيرا اين رويه فيفا خلاف قرارداد في‌مابين بازيكن و باشگاه است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)