هیئت مدیره به اندازه حاج عباس در ناکامی ها نقش داشت/اعتقادی به مربی ایرانی ندارم/من بودم مربی بزرگتر از کرانچار را می آوردم

 

مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس در خصوص تغییر و تحولات اخیر صورت گرفته در این باشگاه گفت: اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس به اندازه عباس انصاری فرد در نتایج بدست آمده تیم پرسپولیس در فصل جاری نقش داشته اند.

به گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس، محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل کنونی باشگاه راه آهن با بیان این مطلب افزود: در ماجرای اخیر باشگاه پرسپولیس عوامل بسیاری در عدم نتیجه گیری تیم پرسپولیس نقش داشتند اما اعضای هیئت مدیره کوتاهی خود را در پشت مدیرعامل باشگاه پنهان کردند.

 

وی افزود: هیچ مدیرعاملی در باشگاه پرسپولیس نمی خواهد نارضایتی هواداران را فراهم کند . پرسپولیس امسال هم نسبت به سایر تیمهای حاضر در لیگ برتر با توجه به مشکلات مالی موجود خوب بسته شده است و اگر عوامل مختلفی دست به دست همه دادند تا این تیم نتیجه مد نظر هواداران را کسب نکند، این تقصیر تنها متوجه مدیرعامل نیست.

 

حسن انصاری فرد که از دی ماه سال 84 به مدت یک سال و نیم مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بود تاکید کرد: در زمان ما دکتر سعیدلو رئیس هیئت مدیره باشگاه بود و سعی تمام اعضای هیئت بر حمایت از حرکت تیم بود اما متاسفانه در دوره مدیریت حاج عباس شاهد بودیم اعضای هیئت مدیره با یکدیگر اختلاف نظر داشته و در مواقع بسیاری این اختلاف خود را نیز علنی کردند.

وی ادامه داد: وقتی هیئت مدیره زمان ما روی کار آمد و من مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شدم با وجود حواشی کمرشکن تحول اساسی در باشگاه انجام دادیم و شیوه سنتی رایج در پرسپولیس را به مدرن تبدیل کردیم.  حواشی ایجاد شده در پی گذر از اداره سنتی تیم به ساختن پرسپولیس مدرن و همچنین شکایت های متعدد و مسائل مالی همگی مشکلات کمرشکنی بودند که با وجود آنها توانستیم برنامه های خود را جهت اعتلای پرسپولیس به خوبی به انجام برسانیم. هئیت مدیره از یک دستی کامل برخوردار بود و همگی درپی کمک به رفع مشکلات تیم  بودند و این یک دستی هیئت مدیره باعث شده بود حتی در برخی مواقع که ما نتیجه نمی گرفتیم نیز هواداران پرشمار ما راتنها نگذاشته و به حمایت ادامه می دانند . اما وقتی اعضای هیئت مدیره خودشان با هم اختلاف دارند، چه انتظاری برای حمایت از هواداران می توان داشت؟

با این وجود ما  در پایان فصل به دلیل حاکم بودن سلیقه به جای سیستم کنار رفته و عده دیگری را به جای ما آوردند. آقای کاشانی را هم با آن نتیجه بدست آمده برداشته و فرد دیگری را جایگزین وی کردند. وقتی سلیقه به جای سیستم در فوتبال حاکم باشد نتیجه همین می شود. 

 

در هیچ کجای دنیا شما نمی بینید هر 6 ماه یک بار یک مدیر ورزشی را تغییر دهند. به نظر شما چرا فوتبال آلمان همواره در سطح جهان مطرح بوده است؟ چون در 100 سال گذشته فدراسیون فوتبال آلمان تنها 10 مدیر به خود دیده و سیستم به جای فرد در آن تصمیم می گیرد.

 

محمدحسن انصاری فرد ادامه داد: من از آقای سعیدلو تقاضا دارم با توجه به شناختی که خودشان از باشگاه  پرسپولیس دارند از مدیرعامل آینده این باشگاه برنامه 4 ساله خواسته و او را برای 4 سال حفظ کنند و از آن مهم تر یک هیئت مدیره یک دست و مفید را در کنار هم گردآوری کنند تا بتوانند به کمک تیم بیایند نه اینکه خنثی کننده حرکات هم باشند.

 

این پیشکسوت پرسپولیس در خصوص زلاتکو کرانچار سرمربی پرسپولیس و شایعات مبنی بر جایگیزی وی با مربیان ایرانی افزود: من به شخصه هیچ اعتقادی به استفاده از مربی ایرانی در پرسپولیس ندارم چراکه مربی درجه یک ایرانی که برآورده کننده خواسته هواداران بوده و در حد و اندازه های نام پرسپولیس باشد در ایران وجودندارد. آقای کرانچار هم مربی خوبی است اما من او را در هم در حد پرسپولیس نمی دانم و اگر تصمیم گیرنده بودم بزرگترین مربیان مطرح در سطج جهان را به خدمت می گرفتم چراکه پرسپولیس پرطرفدارترین تیم آسیاست و باید در حد نام خود هم نتیجه بگیرد. 

وی افزود: همان طور که شاهد بودید ما دو سال پیش فوتبال سنتی را کنار گذاشته و بهترین مربیان خارجی را به پرسپولیس آوردیم، از بایرن مونیخ و  لاتزیو دعوت به عمل آوردیم و تمام تلاش خود را برای ساختن پرسپولیس مدرن شایسته ی نام بزرگ آن و هوادارانش انجام دادیم که کارمان در نهایت نیمه تمام ماند.

 

مدیرعامل باشگاه راه آهن در خصوص کارهای انجام گرفته در این باشگاه گفت:  در باشگاه راه آهن وضعیت مالی به اندازه باشگاه پرسپولیس خوب نیست امابا حمایت مسئولان رده بالای راه آهن و ثبات مدیریتی در این تیم توانسته ایم حرفه ای ترین باشگاه کشور را در باشگاه راه آهن بسازیم. این باشگاه تنها باشگاهی است که تمام امکانات یک تیم حرفه ای از جمله استادیوم اختصاصی و زمین تمرین و امکانات ورزشی هچون استخر و هتل محل سکونت بایکنان و.. را به بهترین شکل تامین کرده است و در زمان بازدید مسئولان AFC برای اختصاص سهمیه لیگ قهرمانان آسیا به کشورمان نیز مسئولان فدراسیون فوتبال باشگاه راه آهن را به عنوان نمونه باشگاه های ایرانی به AFC معرفی کردند و امکانات بی نظیر این باشگاه یکی از عوامل کسب 4 سهمیه در لیگ قهرمانان سال گذشته برای ایران بود.

 

محمدحسن انصاری فرد در پایان گفت: با وجود اینکه مربی امسال پرسپولیس کمی دیر انتخاب شده اما اگر مشکلات مدیریتی باشگاه به پایان برسد مطمئناَ وی می تواند نتایج بهتری را کسب کند و در نهایت موفق خواهد شد.

 انتهای گزارش اختصاصی/امانت داری-استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)