مرجع خبری پرسپولیس : پيشنهاد شهرداري ماهشهر به کاشاني
در حالي که حبيب کاشاني به دليل مشکلات ناشي از دو شغله بودن نتوانسته با عنوان مديرعامل در پرسپوليس به فعاليت بپردازد، باشگاه دسته دومي شهرداري ماهشهر نام کاشاني را به عنوان عضو هيأت مديره اعلام کرده است.مديران اين تيم که با مربيگري نادر محمدخاني وارد رقابت هاي ليگ دسته دوم خواهد شد، در جلسه اي با کاشاني سعي در مجاب کردن او براي حضور در پست هيأت مديره اين باشگاه بودند که البته بيشتر تبليغاتي به نظر مي رسد.

هدي قياسي: حال و روز ابومسلم قابل پيش بيني بود
پيشکسوت ابومسلم گفت: اين حال و روز ابومسلم قابل پيش بيني بود. مهدي قياسي در گفتگو با ايسنا، تصريح کرد: به نظرم ابومسلم از وقتي که از پوشش نيروي انتظامي خارج شد و صاحب نداشت وارد يک چرخه مديريتي شد که از همان روزها مي شد اوضاع اکنون ابومسلم را پيش بيني کرد.
وي افزود: وقتي يک باشگاه با قدرت مردمي مثل ابومسلم، از پوشش ارگاني که در نظام جمهوري اسلامي جايگاه و اعتبار خاصي دارد و همه به آن احترام مي گذارند، خارج شود و بخش خصوصي به ميان آيد، اين جريان اتفاق مي افتد.
وي خاطرنشان کرد: در حال حاضر باشگاه ابومسلم هيات مديره چندان خوبي ندارد، در حالي که درگذشته افراد هيأت مديره اشخاص معتبري بودند.

استيلي: بازي سختي برابر تيم استادم دارم
سرمربي استيل آذين با بيان اينکه مايلي کهن استاد وي است، بازي تيمش مقابل سايپا را بسيار سخت و سرنوشت ساز خواند.
حميد استيلي گفت: سايپا تيم بسيار خوبي است که هدايت آن را آقاي مايلي کهن استاد و مربي بنده برعهده دارد. اين ديدار براي هر دو تيم بسيار سخت است، ضمن اينکه با توجه به جايگاه دو تيم در جدول رده بندي و امتياز برابرشان، پيروزي در اين مسابقه اهميت بالايي براي هر دو تيم دارد که ما هم با هدف کسب 3 امتياز به کرج مي رويم.
وي در مورد اينکه فکر مي کند تيمش در پايان فصل چه جايگاهي را به خود اختصاص دهد، اظهار داشت: فوتبال را نمي شود پيش بيني کرد، زيرا در آن «لحظه ها» تعيين کننده هستند که زيبايي هاي فوتبال به همين اتفاقات است. البته ما تمام تلاشمان را انجام مي دهيم تا بازيکنان از نظر بدني، کار تيمي و تاکتيکي در شرايط خوبي قرار داشته باشند و بتوانند با کسب نتايج مطلوب در مسابقات، در پايان ليگ جايگاه شايسته و خوبي را به خود اختصاص دهيم.

پورحيدري رفت، گروسي آمد
منصور پورحيدري مديرفني و همه کاره پاس همدان با آمدن تيم جديد مديريتي از اين باشگاه رفت. اين در حالي است که منصور خان سرپرست تيم ملي بود و اين پست را به دليل درگيري با پاس همدان از دست داد. در اين ميان با خبر شديم که محسن گروسي بازيکن سابق پاس و زوج اصغر مديرروستا در خط حمله اين تيم براي دستياري مربي جديد پاس به اين تيم ملحق خواهد شد. گروسي قبلا در ليگ دسته اول سرمربي بود. اين خبر هنوز به طور قطعي تأييد نشده است.

پروين: اشتباه کردم پرسپوليس را نجات دادم
محمد پروين که مقابل پاس به عنوان بازيکن تعويضي به ميدان آمد و يک تنه ورق را به سود پرسپوليس برگرداند، پس از برکناري عباس انصاري فرد به يک نيمکت نشين محض تبديل شده است. کرانچار که با برکناري انصاري فرد استقلال عمل زيادي پيدا کرده با اين استدلال که محمد پروين آماده نيست او را از فهرست خارج و تأکيد کرده ديگر اسم بازيکن برايش مهم نيست.
محمد پروين که پس از برکناري انصاري فرد بزرگ ترين حامي خود را از دست داده با نارضايتي کامل به توصيف شرايطش در پرسپوليس مي پردازد: «مسلم است که از شرايط فعلي راضي نيستم. با تمام توان تمرين مي کنم و کرانچار هم هميشه با من صحبت مي کند اما 24 ساعت قبل از بازي اتفاقات ديگري رخ مي دهد. در مورد بيرون ماندن من از ترکيب بهتر است از کرانچار سوال کنيد اما تصور مي کنم هنوز هم نام پدرم مانع پيشرفت من مي شود از همان روز اول که فوتبال را شروع کردم، با اين مشکل مواجه بوده ام و امروز ديگر کاملا کلافه شده ام.»
پروين درباره درخشش مقابل پاس و راه آهن و در سايه قرار گرفتن ناگهاني اش با دلخوري مي گويد: «در آن بازي ها اشتباه کردم که گل زدم و پاس گل دادم تا پرسپوليس نجات پيدا کند.»

ابومسلم با 3 غايب مقابل ملوان
ابومسلم در هفته يازدهم ليگ برتر 3 بازيکن اصلي خود را به دليل مصدوميت در اختيار ندارد.
داوود دانش دوست، وحيد عسکري و جلسون؛ مهاجم برزيلي 3 بازيکن مصدوم تيم ابومسلم هستند که به طور قطع در ديدار با ملوان غايب هستند. عبدالجبار مومويي ديگر مدافع ابومسلم هم دچار آسيب ديدگي است اما احتمال حضور او در هفته يازدهم ليگ برتر 50 درصد است و پزشک تيم قول داده او را به بازي با ملوان برساند.

کاظميان: به خاطر پول، 6 روز تمرين نکردم!
جواد کاظميان اعلام کرد برخلاف اخباري که در رسانه هاي ايراني به چاپ مي رسد دليل بازي نکردنش در هفته دوم رقابتهاي ليگ برتر امارات مقابل الوحده، غيبت در تمرينات به خاطر عدم دريافت حق و حقوقش بوده نه مصدوميت !
جواد کاظميان در گفتگو با سايت گل افزود: «باشگاه حق و حقوق همه بازيکنان و مربيان تيم را پرداخت کرد اما به رغم وعده هايي که داده مي شد، فقط من بودم که نتوانستم قسط اول قراردادم ( 600 هزار دلار) را دريافت کنم. به همين علت نيز شش، هفت روزي در تمرينات تيم شرکت نکردم و غيبت من در ديدار با الوحده نيز سر و صداي زيادي به پا کرد تا جايي که مجري برنامه تلويزيوني شبکه دبي اسپورت تأکيد کرد کاظميان به خاطر دريافت نکردن حق و حقوقي غايب بوده و بازي نکردنش مقابل الوحده ربطي به مصدوميت ندارد.»
کاظميان در ادامه مي گويد: «پس از بازي با الوحده مسؤولان باشگاه گفتند 10 روز ديگر مطالبات تو را پرداخت مي کنيم. من هم به همين علت در تمرينات حاضر شدم اما چون مدتي با تيم تمرين نکرده بودم در اولين بازي جام اتصالات مقابل بن ياس از دقيقه 80 به ميدان رفتم و توانستم يک پنالتي بگيرم که خودم هم آن پنالتي را به گل تبديل کردم »

بني اسد: بازگشت من يک هفته اي نيست
رئيس مستعفي هيأت مديره باشگاه ابومسلم گفت: بازگشت يک هفته اي من به باشگاه واقعيت ندارد.مصطفي بني اسد در گفتگو با ايسنا، افزود: همچنين بحثي نبوده که باشگاه يک هفته در اختيار من باشد يا نباشد و تنها اتفاقي که اخيراً در مورد ابومسلم رخ داده جلسه اي است که با استاندار داشته ام.وي تصريح کرد: طي اين جلسه قرار شد مديران استاني فکر کنند و جواب بدهند و ما هم اعلام آمادگي کرديم که در صورت اينکه تمام هزينه هاي ما را پرداخت کنند، تيم را به استان تحويل دهيم.بني اسد همچنين به ايسنا گفت: حدود پنج ميليارد و 32 ميليون تومان توسط من و ساير شرکايم براي باشگاه ابومسلم هزينه شده است.

محسن قهرماني: شکايت مي کنم
محسن قهرماني در تست بدني پيش از آغاز فصل جديد مسابقات مردود شد و حدود 10 هفته از ليگ را از دست داد.قهرماني در تمام طول مدتي که از صحنه دور بود، از مصاحبه با رسانه ها خودداري کرد و ناگهان با بدني تراشيده و دور از انتظار بازگشت.او حالا هم حاضر به گفتگو درباره تمريناتي که براي آب کردن کيلوهاي اضافه-آن هم به اين سرعت- پشت سر گذاشته نيست و در پاسخ به خبرنگاراني که در اين باره مي پرسند به عبارت «خسته نباشيد» اکتفا مي کند.
ظاهر قضيه اين است که محسن قهرماني از رژيمي دشوار و تمريناتي طاقت فرسا مي آيد، اما برخي خبرنگاران که در اين مدت با او دمخور بودند، چيزهاي ديگري مي گويند.آنها معتقدند، محسن قهرماني در اين مدت با يک کلينيک پزشکي که بخش لاغري به روش ليپوساکشن را تبليغ مي کند، در ارتباط بوده و کيلوهاي اضافي اش را به اين روش دفع کرده است.قهرماني در اين مورد هم حاضر به پاسخگويي نيست و تنها مي گويد: از کسي که اين شايعه را مطرح کرده، شکايت مي کنم.با روش ليپو ساکشن مي توان يک شبه تمام چربي هاي اضافي را دور ريخت و پس از چند روز استراحت و تمرينات بسيار سبک زندگي را از سر گرفت.هرچند پناه بردن به اين روش گاهي تبعات و پيامدهايي را که سلامت فرد را تهديد مي کند، به دنبال دارد اما محسن قهرماني فعلاً سلامت و سرپا در ليگ برتر سوت مي زند.

باقري نيا: راه پيروزي استقلال هموار است
سرمربي استقلال اهواز گفت: استقلال تهران را مي شناسم و با روحيه اي که در بازيکنان استقلال اهواز مشاهده مي کنم، کسب امتياز از اين ديدار را دور از دسترس نمي بينم.مجيد باقري نيا افزود: «فرانک آتسوو» «هادي خني فر» از بازيکناني بودند که به دليل مصدوميت در ديدارهاي اخير نتوانستند تيم را همراهي کنند، اما در ديدار با تيم استقلال تهران در ترکيب اصلي تيم حضور دارند.وي خاطرنشان کرد: براي انجام يک ديدار جذاب و قدرتمندانه به ميدان خواهيم رفت. خوشبختانه راه پيروزي براي استقلال اهواز در اين ديدار هموار است.

مدير روستا: ديدار با پيکان برايم حساسيتي ندارد
سرمربي پاس همدان گفت: تنها احساس ناراحتي ام در تقابل با پيکان، فضاي ورزشگاه و تماشاچيان آنهاست، در غير اين صورت هيچ احساسي نسبت به جدال با پيکان ندارم.
اصغر مديرروستا که در بازي مقابل پيکان قزوين براي اولين بار روي نيمکت مربيگري تيمي که سالها براي آن بازي کرده است، مي نشيند، درباره آخرين شرايط آمادگي تيمش گفت: با درکي که از اوضاع فعلي بازيکنان پاس داشتم، آنها جوانهاي خوب و مستعدي هستند که در شرايط روحي مناسبي قرار ندارند که قطعا دلايل خاص خود را دارد. از آنجا که فرصتي براي بازسازي تيمي آنها نداريم، بيشتر تلاشم را روي ارتقاي وضعيت روحي آنها گذاشته ام. شک ندارم اگر بتوانيم در دو بازي آينده نتايج خوبي بگيريم، اين بازيکنان همانطور که به سرعت دچار چنين شرايطي شدند، به سرعت هم باز مي گردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)