نور ورزشگاه اهواز استاندارد نبود

مرجع خبری پرسپولیس : دروازه‌بان پرسپولیس از نور ورزشگاه تختی، زمین مسابقه وتوپ بازی تیمش مقابل فولاد شدید انتقاد كرد.

میثاق معمارزاده اظهارداشت : متأسفانه نور ورزشگاه تختی بسیار كم بود. زمین مسابقه كیفیت لازم را نداشت و از همه بدتر توپ بازی هم استاندارد نبود. در كنار این مشكلات هوای بسیار شرجی اهواز اجازه نداد بازی خوبی از 2 تیم شاهد باشیم.

وی اضافه كرد : مسئولان برگزاری مسابقات باید به اینجور مشكلات رسیدگی كنند و اجازه ندهند بازی‌ها با چنین وضعیتی و با كیفیت پایین برگزار شود.

من حتی به داور مسابقه گفتم كه توپ بازی استاندارد نیست اما انگار توپ دیگری نداشتند كه به زمین بفرستند. دروازه‌بان پرسپولیس خاطرنشان كرد: بعد از بازی با مس بارها گفتم كه نور این ورزشگاه كم است اما گویا با هیچ كس به نظرات ما توجه نكرد چراكه اگر اهمیتی می‌دادند بازی با فولاد اینقدر كم نور برگزار نمی‌شد. چنین مشكلاتی كار دروازه‌بان‌ها و مدافعان را سخت می‌كند و خدا را شكر كه در اهواز اشتباهی از من سر نزد.

دروازه‌بان ملی‌پوش با اشاره به مهار پنالتی بازیكن فولاد گفت: در صحنه پنالتی من مجبور شدم بریا مهار توپ بیرون بیایم و حتی توپ رد شد مهاجم فولاد خودش را به من زد تا داور پنالتی بیگرد كه این اتفاق رخ داد. خوشبختانه به خوبی دست بازیكن حریف را خواندم و ضربه پنالتی را مهار كردم.

معمارزاده در خاتمه در مورد فاصله امتیازی زیاد پرسپولیس با استقلال تصریح كرد: متأسفانه ما در فصل جاری امتیازات زیادی از دست داده‌ایم اما هنوز بازی‌های زیادی باق مانده كه به ما فرصت جبران می‌دهد.

استقلال هم روزهای سختی در انتظارش است كه آن موقع پرسپولیس فرصت را غنیمت شمرده و به صدر جدول خواهد رسید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)