مرجع خبری پرسپولیس : بازيكن تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: برخلاف ادعاي برخي افراد بازيكنان پرسپوليس بايكديگر همدلي دارند.

عادل كلاج در خصوص نظرات برخي از بازيكنان و پيشكسوتان پرسپوليس مبني بر نبود همدلي در ميان بازيكنان اين تيم خاطرنشان ساخت: بازيكنان پرسپوليس با يكديگر دوست هستند و همدلي كاملي ميان آن‌ها وجود دارد. بهتر است اين گونه مسايل به دليل تخريب چهره تيم مطرح نشود تا بتوانيم دور از حاشيه بهترين نتايج را كسب كنيم.

وي با اشاره به ديدار مقابل فولاد افزود: بازي بدي را با توجه به شرايط بد آب و هوايي و چمن بسيار بلند ورزشگاه فولاد برگزار نكرديم ولي مي توانستيم با استفاده از موقعيت‌هاي بي‌شمار خود نتيجه لازم را كسب كنيم.

بازيكن تيم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص عملكرد داور اين ديدار گفت: داور يك پنالتي را به سود تيم ما اعلام نكرد و همچنين يكي از گل‌هاي كاملا صحيح ما را به اشتباه آفسايد اعلام كرد.

وي در خصوص عملكرد خود در ديدار مقابل فولاد تصريح كرد: در مقابل فولاد به دليل اين كه در مقابل تيم سابق خود بازي مي‌كردم انگيزه بالايي داشتم.

تمام تلاش خود را كردم تا بتوانم بهترين بازي را براي پرسپوليس انجام دهم، اما با تمام اين مسايل توانايي‌هاي من بيشتر از اين است.

كلاه كج با اشاره به دلايل عدم نتيجه‌گيري پرسپوليس اظهار كرد: نمي‌دانم مشكل در چيست و براي خود من هم اين نتايج غير قابل باور است.

وي افزود: انتظارات هواداران نيز از پرسپوليس بسيار بالا است و بايد بدانيم كه ساير تيم‌ها نيز قدرت مند هستند و براي كسب امتياز به ميدان مي آيند.

بازيكن تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: مطمئن باشيد پرسپوليس از اين هفته بسيار بهتر خواهد شد و ما بايد در ‪ ۵‬هفته‌اي كه در تهران بازي داريم تمام سه امتيازها را كسب كنيم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)