وقتي تيم داوري اشتباه مي‌كند چه كاري از ما ساخته است؟

مرجع خبری پرسپولیس : حسين عبدي مربي تحصيلكرده پرسپوليس در مورد بازي با فولاد مي‌گويد: «به نظر من ما بازي را خوب شروع كرديم اما از موقعيت‌هاي گل خود بهره نبرديم. البته آنها هم پنالتي‌شان را از دست دادند. تغييرات در تيم فولاد اثرگذار بود و بازيكنان اين تيم موقعيت‌شان را حس كرده بودند، نيمه دوم وقتي بازي شروع شد بازيكنان ما عقب‌نشيني كردند اما دو گل ما هم آفسايد اعلام شد.»
عبدي در مورد داوري مسابقه مي‌گويد: «من مي‌خواستم در محوطه مشخص شده با كرانچار صحبت كنم اما داور چهارم بيش از حد به ما تذكر مي‌داد درصورتي كه من كار غيرقانوني انجام نمي‌دادم. بعد از بازي شنيدم يكي از آن گل‌ها درست بوده و پنالتي ما در نيمه اول را نگرفته‌اند. ديگر وقتي اين اتفاقات مي‌افتد چه كاري از دست ما ساخته است؟ وقتي پنالتي آنها را مي‌گيرند و براي ما نمي‌گيرند راهي براي ما باقي نمي‌ماند.» عبدي در مورد پرسپوليس مي‌گويد: «البته من به شخصه از بازي تيم راضي نيستم. درست است كه تيم حريف جوان بود و انگيزه و دوندگي زيادي داشت اما بازيكنان ما هم با پاس‌هاي غلط متعدد شرايط را براي فشار بيشتر آنها فراهم مي‌كردند.»
مربي فهيم قرمزها در مورد افت پرسپوليس در نيمه دوم و عدم پرس تيم حريف از سوي بازيكنان تيمش مي‌گويد: «البته بهتر است آقاي كرانچار در مورد مسائل فني صحبت كند اما به لحاظ كلي بايد بگويم در سيستم
1-3-2-4 از همان نفر جلو تا مدافعان همه بايد يك زنجيره دفاعي مستحكم تشكيل دهند و كم‌كاري يك نفر در تيم هم روند دفاعي را دچار مشكل مي‌كند. همچنين در مورد روند تيم هم بايد بگويم همه دوست دارند تيم‌شان 90 دقيقه تهاجمي و كامل بازي كند اما اينكه كادر فني بر چه اساسي طراحي تمرين كرده و بر چه اساسي خواستار پيروزي است، تعريف خوب بازي كردن فرق خواهد كرد. همه هواداران پرسپوليس ايده‌آل‌گرا هستند و پيروزي را همراه با بازي خوب مي‌خواهند. در اين راه اگر آقاي كرانچار كمكي از من بخواهند چه در طراحي تمرين‌ها، چه در تعويض‌ها و … انجام مي‌دهم اما اگر نخواهد آن وقت مي‌شود دخالت و من دوست ندارم اين‌طوري وارد مسائل فني بشوم.»
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)