قيمت پايه سرخابی برای فروش 400  ميليارد ریال
مرجع خبری پرسپولیس :
با اعلام مديران ارشد سازمان خصوصى سازى مبنى بر احتمال بالاى واگذارى سهام استقلال و پرسپوليس به بخش خصوصى در راستاى تحقق اصل ۴۴ قانون اساسى و همچنين تأكيد آنها بر تحقق اين امر تا فروردين ماه سال آينده مشخص شد كه موضوع از حالت حرف خارج شده.طبق آخرين خبرهاى دريافتى يك گروه ويژه از كارشناسان اقتصادى براى تعيين قيمت پايه استقلال و پرسپوليس با مديران فوتبال كشور مشغول مطالعه بر روى اين طرح هستند و ظاهراً به نتايجى هم دست يافته اند. ظاهراً ماحصل تحقيقات اين گروه موجب تعيين قيمت ۴00 ميليارد ریالی بر روى سرخابى ها شده است البته اين مبلغ در واقع «كف» قيمت بوده و در صورت استقبال از خريد سهام ، بر ميزان آن افزوده مى شود
 
پناهندگی مجری ورزشی تلویزیون به یک کشور اروپایی
مرجع خبری پرسپولیس : مهدی رستم پور مجری ورزشی صداوسیما وکارشناس ورزش کشتی در مصاحبه با رادیو فردا خبرپناهندگی خود به اروپا را تایید کرد.

به گزارش سایت آینده هفته گذشته وبا مراجعت تیم ملی کشتی از دانمارک و عدم همراهی رستم پور ،این شایعه در برخی رسانه های اپوزیسیون منتشر شد.

رییس فدراسیون کشتی در واکنش به این خبر با تکذیب پناهندگی رستم پور از بازگشت وی به ایران در چند روز آینده خبر داد.

رستم پور ظهر امروز در مصاحبه مشروحی با رادیو فردا با تایید خبر پناهندگی خود به اروپا،علت آن را فضای بسته حاکم بر کشور پس از انتخابات عنوان کرد.

رستم پور از مجریان وکارشناسان برنامه ورزش از نگاه دو ودایره طلایی طی یکسال گذشته محسوب می شد

فراری منشور اخلاقی کیست ؟
شنیده می شود یکی از بازیکنانی که در شروع فصل ازمحرومیت منشور اخلاقی گریخته به این دلیل بوده که در جرمش با یکی از مدیرعامل های تقریبا مشهور( م ) شریک بوده است.هر چند رییس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال مدعی است که جز به جز منشور اخلاقی را برای بازیکنان لیگ برتر اجرا می کند اما زمانی که پای یکی از آشنایان به میان می آید بسیار راحت از این مساله عبور می کند.چندی پیش سایت اصولگرای جهان نیوز مدعی شد که بعد از پارتی های مختلط که فوتبالیست ها در ان حاضر می شوند نوبت به سفرهای مختلط رسیده است .
اشاره سایت جهان نیوز هم به جلسه ای بود که میان روسای فدراسیون فوتبال و مدیران باشگاهها برگزار شده است . ظاهرا در آن جلسه مدیرعامل مقاومت سپاسی گفته است :” همه ما می دانیم، بعضی‌ها برای خودشان دوست دختر می‌گیرند و آنوقت با تیم می‌برند خارج و …»حرف های سرهنگ جعفری اشاره به یکی از حاشیه دارترین پرونده های اخلاقی این فصل دارد.
البته این پرونده با ریش سفیدی کمترین محرومیت را برای 3 نفر از اعضای یک تیم داشت . ظاهرا آقای ( x ) عضو یک تیم لیگ برتری دریکی از مسابقات برون مرزی دوست دختر خود را هم همراه خود می برد اما حرکات خارج از منشور این بازیکن دامن مربی تیم و البته مدیرعامل این تیم را هم می گیرد. هر چند مدیرعامل این تیم برکنار شد و نام مربی این تیم هم در منشور اخلاقی ها قرار گرفت اما خاص بودن آقای مدیرعامل سبب شد که هم بازیکن و هم مدیرعامل از محروم شدن مصون بمانند.هر چند بعداز فاش شدن ماجرا هم مربی هم مدیرعامل و هم آن بازیکن خاص از تیم مورد نظر بیرون آمدند(اخراج شدند) . امافدراسیون فوتبال بازیکن مورد نظر را بخشید مربی را به لیگ یک فرستاد و اصلا از برخورد با مدیرعامل تیم صحبت هم نشد.در این میان هر چند فدراسیون فوتبال در طراحی منشور اخلاقی به خلاقیت دست زده و مسائلی خارج از قانون فوتبال ایران و جهان را مطرح کرده است اما کوتاهی وریش سفیدی مسوولان فدراسیون فوتبال در پرونده های مختلف جای تامل دارد. از طرفی نیکبخت واحدی و حنیف عمران زاده به دلیل جرائم اخلاقی محروم می شوند و از طرفی دیگر آقای(x ) به دلیل اشتراک با مدیرعامل در تیمی دیگر فوتبال بازی می کنند

 
 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)