پرسپولیس نیوز : در حالی که اکثر رسانه های کشور رای کمیته انضباطی مبنی بر کسر امتیاز تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی را اولیه و غیرالزام آور می دانند سایت شبکه سوم اصرار به کسر امتیاز این تیم ها دارد.

به گزارش پرسپولیس نیوز، رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص کسر امتیاز از تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی محل اختلاف دو شبکه سیما و بسیاری رسانه های دیگر شده است.

 

دسته اول شامل سایت برنامه فوتبال برتر شبکه سوم(ورزش3) رای کمیته انضباطی را قطعی دانسته و به کسر امتیاز این تیم ها اقدام نموده اند تا شاید این مساله به مرور زمان عادی شود و دسته بعدی شامل شبکه خبر تلویزیون خلاف این نظر را داشته و کسر امتیاز را اعمال نکرده اند. مجری اخبار ورزشی شبکه خبر شب گذشته با اعلام اینکه هنوز جلسه کمیته استیناف در خصوص اعتراض به رای کسر امتیاز تشکیل نشده و آرای فوق قطعی نمی باشد در نتیجه کسر امتیاز را در جدول اعمال نکرده ایم.

 

جالب اینجاست در این میان داخل خود شبکه سوم هم اختلاف وجود دارد و برنامه نود به تهیه کنندگی عادل فردوسی پور دوشنبه شب گذشته تاکید داشت فعلا این رای ها قطعی نیست پس ما هم در جدول خود امتیازات را کسر نکرده ایم.

 

اما این تمام حواشی این رای جنجالی در تلویزیون نبوده و گزارشگر بازی پرسپولیس و راه آهن که منجر به صدرنشینی سرخپوشان شد هم به این رای اعتراض کرد. علیفر در گزارش این بازی گفت واقعا عجیب است که کمیته انضباطی به خاطر رفتار 100 یا 200 نفر امتیاز یک تیم با ده ها میلیون طرفدار را کم کند.

 

در تصاویر زیر دو جدول از دو شبکه با اختلاف را تماشا می کنید:

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)