کسانی که باعث رفتن کریمی از پرسپولیس شدند پاسخگو باشند / داور در سطح این مسابقه نبود

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران با انتقاد از عملكرد تيم داوري ديدار دو تيم پرسپوليس و ملوان گفت: داور با قضاوت خود به پرسپوليس در اين بازي ظلم كرده است.

زلاتكو كرانچار جمعه شب در گفت گو با خبرنگاران افزود : همان گونه كه مشاهده كرديد هواداران و بازيكنان پرسپوليس نسبت به عملكرد داوري متعرض بودند و به نظرم داور در چند صحنه به اشتباه سوت خود را به صدا در آورد.

وي خاطر نشان كرد: يكي از اشتباهات داور باعث شد تا پرسپوليس گل اول بازي را دريافت كرده و بازيكنان متحمل فشار زيادي شوند.

سرمربي كروات پرسپوليس افزود: معتقدم داور يك پنالتي ديگر را به سود ما نگرفت وگرنه پرسپوليس در اين ديدار پيروز ميدان بود.

سرمربي پرسپوليس درخصوص تغيير سيستم و شيوه تهاجمي اين تيم تصريح كرد: با شناختي كه از تيم ملوان داشتم به اين نتيجه رسيدم كه با تغيير سيستم بازي به ‪ ۴-۴-۲‬و حضور مهاجمان بيشتر مي‌توانيم حريف را در ورزشگاه آزادي تهران شكست دهيم اما بيش از يك بار موفق به باز كردن دروازه ملوان نشديم.

وي درباره تعويض‌هاي پرسپوليس در اين بازي اظهار داشت:

 قصد داشتيم بازيكنان در نيمه دوم در محوطه جريمه حريف تمركز كنند تا بتوانند دروازه ملوان را باز كنند.

كرانچار اضافه كرد: اين كار ريسك بزرگي براي پرسپوليس بود زيرا اين تاكتيك باعث شد تا ملوان چند موقعيت خطرناك را بر روي دروازه ما ايجاد كند.

وي با تاكيد بر اينكه كه بايد بر روي مهاجمان پرسپوليس بيشتر كار شود، گفت: آنان در ارسال توپ از جناحين با مشكل روبرو هستند كه بايد چاره اي در اين خصوص انديشيده شود.

سرمربي پرسپوليس ادامه داد: بازيكنان پرسپوليس مقصر اين تساوي بودند، آنان فشار زيادي بر روي دروازه حريف ايجاد كردند اما نتوانستند به غير از يك مورد در امر گلزني موفق عمل كنند.

وي در خصوص بازگشت علي كريمي به پرسپوليس گفت: كريمي بازيكن باكيفيتي است كه مي‌تواند به پرسپوليس كمك كند. اما اينكه چرا او از تيم پرسپوليس جدا شد، افرادي كه باعث رفتن اين بازيكن شدند بايد در اين خصوص پاسخگو باشند.

ديدار تيم‌هاي پرسپوليس تهران و ملوان انزلي در هفته دوازدهم ليگ برتر باشگاه‌هاي ايران جمعه شب با نتيجه تساوي يك بر يك در ورزشگاه آزادي تهران خاتمه يافت.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)