مرجع خبری پرسپولیس : كاپيتان ملوان از احتمال بازگشت خود به پرسپوليس در پايان فصل جاري خبر داد.

پژمان نوري كه در تركيب ملوان مقابل تيم سابقش به ميدان رفت در مورد اين مسابقه گفت: بازي درگيرانه و تقريبا جذابي بود. پرسپوليس نيمه اول سعي داشت حملات خود را از روي جناحين روي دروازه ما ايجاد كند اما مدافعان ما به خوبي توانستند حملات حريف را خنثي كرده وبازي را در كنترل خود درآورند. وي ادامه داد: در نيمه دوم پرسپوليس بر مهاجمان خود اضافه كرد و همين اشتباه آنها باعث شد ما وسط زمين را مال خود كنيم. حريف شانس آورد كه ضدحملات ما به گل تبديل نشد چراكه در آن وقت برنده بازي ملوان بود.

نوري خاطرنشان ساخت: باتوجه به فشاري كه پرسپوليس در 20 دقيقه پاياني روي دروازه ما آورد طبيعي بود كه به گل تساوي دست يابند و نمي‌شود از ملوان خرده گرفت كه چرا نتوانست تك گل خود را حفظ كند. بازيكن سابق پرسپوليس درخصوص قضاوت داور مسابقه نيز گفت: اشتباهات داوري فقط به نفع پرسپوليس نبود و ما هم مثل بازيكنان حريف به قضاوت داور معترض هستيم. هر چند صحبت كردن در اين رابطه هميشه بي‌فايده بوده است.

وي در پاسخ به اين سئوال كه احتمال بازگشت دوباره‌اش به پرسپوليس وجود دارد يا نه؟ پاسخ داد: در حال حاضر بازيكن ملوان هستم و به اين تيم تعهد دارم اما هرگز روزهاي خوبي كه در پرسپوليس داشتم را فراموش نمي‌كنم مخصوصا سالي كه حبيب كاشاني مديرعامل بود و حالا اگر او بخواهد حاضرم دوباره در آخر فصل به تيم محبوبم برگردم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)