فرخزادي:آستانه تحمل کاشانی در مورد کرانچار رو به اتمام است

مرجع خبری پرسپولیس : متاسفانه آقاي زلاتكو كرانچار هم در كار خود مشكلاتي دارند، كه عواقب آن ممكن است براي پرسپوليس گران تمام شود.
مجيد فرخزادي عضو هيات مديره اسبق باشگاه پرسپوليس كه در روز بازي اين تيم در مقابل ملوان از روي سكوهاي ورزشگاه آزادي تماشاگر تساوي اين تيم پرتماشاگر بود  گفت: متاسفانه آقاي زلاتكو كرانچار هم در كار خود مشكلاتي دارند، كه عواقب آن ممكن است براي پرسپوليس گران تمام شود.
فرخزادي گفت: در حال حاضر شرايط پرسپوليس به گونه‌اي است كه آقاي كاشاني دارند هم جور سرمربي را مي‌كشند و هم جور بازيكنان را، ضمن اينكه در چنين شرايطي ايشان بايد ناز هواداران را نيز بكشند.
عضو پيشين هيات مديره پرسپوليس گفت: با حضور آقاي كاشاني در پرسپوليس ما پيشرفت‌هاي خوبي داشته‌ايم، اما باز پرسپوليس با آقاي كاشاني نياز به زمان بيشتري دارد.
فرخزادي گفت: هر آن اين احتمال وجود دارد كه عملكرد آقاي كرانچار باعث شود تا آستانه تحمل آقاي كاشاني به نهايت خود برسد، كه زمان آن هم با توجه به شرايط پرسپوليس چندان دور نيست.
سخنگوي پيشين هيات مديره پرسپوليس گفت:

آقاي كاشاني در شرايط كنوني هم بر سر تمرينات بچه‌ها حاضر مي‌شوند. هم در رختكن حضور دارند. هم به هنگام بازي از كنار زمين ناظر عملكرد بچه‌هاست و در تمامي صحنه‌ها نيز از نزديك بر پرسپوليس احاطه داشته و دارند ، وی در حال حاضر كارهاي ضربتي را در پرسپوليس انجام مي‌دهند، كارهايي كه متاسفانه تا به امروز در اين تيم پرطرفدار انجام نشده است
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)