تیم فوتبال اینتراخت برانشوایگ با درخشش دروازه‌بان ایرانی‌اش در خانه هانوفر یک امتیاز گرفت.

به گزارش تسنیم، هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال آلمان موسوم به بوندس‌لیگا شب گذشته (جمعه) با انجام یک دیدار آغاز شد که طی آن هانوفر در خانه خود پذیرای اینتراخت برانشوایگ بود.

در این بازی که به دربی لاور ساکسونی معروف است با وجود اینکه هانوفر مالکیت توپ و میدان را بیشتر در اختیار داشت و حملات بیشتری روی دروازه برانشوایگ ترتیب داد اما در نهایت به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل نرسید.

دنیل داوری، سنگربان ایرانی برانشویگ که از هفته هفتم بوندس‌لیگا با مصدومیت ماریان پتکوویچ دروازه‌بان فیکس شیرهای زرد شده است در این بازی دروازه خود را مجدداً بسته نگه داشت تا دومین کلین‌شیت متوالی و البته سومین کلین‌شیت فصل را به نام خود ثبت کند. سنگربان 25 ساله تیم ملی کشورمان در این بازی هم عملکرد خوبی داشت و 7 بار توپ را مهار کرد.

شاگردان تورستن لیبرکنشت که در این دیدار با مدیریت خود موفق شدند یک امتیاز در خانه میزبان بگیرند 8 امتیازی شدند و موقتاً به رده هفدهم جدول رده‌بندی صعود کردند. تیم نورنبرگ با 7 امتیاز و البته یک بازی کمتر در قعر جدول  18 تیمی بوندس‌لیگا قرار دارد.

هفته دوازدهم بوندس‌لیگا عصر امروز و امشب (شنبه) با انجام دیدارهای زیر پیگیری خواهد شد:

* بایرلورکوزن – هامبورگ
* بایرن مونیخ – آگزبورگ
* هوفنهایم – هرتابرلین
* شالکه – وردربرمن
* ولفسبورگ – بورسیا دورتموند
* بورسیا مونشن‌گلادباخ – نورنبرگ

پرونده این هفته از بوندس‌لیگا فردا (یکشنبه) با انجام 2 دیدار بسته خواهد شد. در نخستین بازی ماینتس در خانه خود پذیرای اینتراخت فرانکفورت است و در آخرین دیدار هفته فرایبورگ در خانه به مصاف اشتوتگارت می‌رود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)