پیراهن جدید بازیکنان تیم ملی فوتبال ژاپن که قرار است بازیکنان ژاپن در مسابقات جام جهانی 2014 برزیل آن را بر تن کنند، روز دوشنبه در آیینی رونمایی شد.

به گزارش ایرنا و به نقل از خبرگزاری کیودو ژاپن، تیم ملی فوتبال ژاپن قرار است در دیدارهای دوستانه مقابل تیم های ملی هلند و بلژیک که به ترتیب در روزهای 16 ماه نوامبر (25 آبان ماه) و 19 ماه نوامبر (28 آبان ماه) برگزار شود، کیفیت این پیراهن ها را آزمایش کند.

فدراسیون فوتبال ژاپن روز دوشنبه در کنفرانس خبری که در شهر توکیو برگزار شد، از این پیراهن ها رونمایی کرد.

در این کنفرانس خبری، ˈیوئیچی کاکیتانیˈ و ˈبویا اوساکوˈ مهاجمان 23 ساله و ˈیا سو هیتو ایندوˈ بازیکن 33 ساله خط میانی تیم ژاپن به همراه ˈآلبرتو زاکرونیˈ مربی ایتالیایی این تیم حضور داشتند.

در این کنفرانس خبری اعلام شد: وزن پیراهن جدید بازیکنان تیم ملی فوتبال ژاپن نسبت به گذشته کاهش یافته است.

ˈیاسو هیتو ایندوˈ بازیکن 33 ساله خط میانی تیم ژاپن در این باره به خبرگزاری کیودو گفت: مسابقات جام جهانی نزدیک است و بازیکنان تیم با پیراهن های جدید احساس راحتی بیشتری دارند و این برای تیم ما مفید است.

وی افزود: پیراهن های جدید موجب می شود با کم ترین زحمت نتایج خوبی به دست آوریم.

در این کنفرانس خبری، ˈآیا میاماˈ بازیکن 28 ساله تیم ملی فوتبال زنان ژاپن نیز حضور داشت و پیراهن جدید این تیم را به تن کرد.

تیم ملی فوتبال زنان ژاپن نیز قرار است با پیراهن های جدید که امروز به نمایش درآمد، در مسابقات سال 2014 قهرمانی زنان آسیا که قرار است در ماه مه میلادی در ویتنام برگزار شود، شرکت کند.

به گزارش کیودو، بازیکنان تیم ملی فوتبال ژاپن پس از برگزاری این کنفرانس خبری برای برگزاری اردوی تدارکاتی عازم بلژیک شدند.

اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال ژاپن در بلژیک از فردا (سه شنبه) آغاز می شود و این تیم قرار است در این اردو با تیم های ملی فوتبال بلژیک و هلند دیدار دوستانه برگزار کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)