تیم ملی فوتبال ایتالیا در یک دیدار تدارکاتی برای جام جهانی برزیل به تساوی یک بر یک مقابل آلمان رقیب دیرینه اش دست یافت .

در این دیدار که در ورزشگاه سن سیروی شهر میلان برگزار شد نخستین گل ˈ ایگنازیو آباته ˈ برای تیم ملی بزرگسالان ایتالیا تیم میزبان را که یک گل عقب افتاده بود از شکست نجات داد.

هنوز هشت دقیقه از آغاز این بازی دوستانه نگذشته بود که ˈ ماتس هوملز ˈ با یک ضربه سر ، توپی را که از روی نقطه کرنر ارسال شده بود در دروازه ایتالیا جای داد. اما بیست دقیقه بعد آباته گل خورده را جبران کرد.

آلمان همچنین حداقل دوبار در نیمه اول چارچوب دروازه لاجوردی پوشان را لرزاند ولی موفق به گلزنی نشد.

جوآکیم لو که یکصدمین بازی آلمان تحت سرمربیگری خود را جشن گرفته بود در پایان دیدار گفت :ˈ من می دانستم که بازی راحتی نخواهد بود. هردو تیم تا آخر 90 دقیقه دویدند. ما خوب بازی کرده و موفق شدیم موقعیت های خطرناکی خلق کنیم بویژه در مقابل خط دفاعی ایتالیا که به خوبی سازمان دهی شده بود. ˈ

وی گفت : اکنون عدد 100 برای من یک عدد مهم است ولی شماره 120 نیزبرای من و دیگران مهم است و من امیدوارم که بتوانیم به این تعداد بازی برسیم . ˈ

در دیگر دیدارهای دوستانه ، روسیه و صربستان در دوبی یک بر یک مساوی کردند ، بلاروس و آلبانی در آنتالیا بدون گل به کار خود پایان دادند و انگلیس در ورزشگاه ویمبلی از شیلی شکست خورد . اسکاتلند و امریکا نیز در گلاسگو به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل دست نیافتند و سرانجام جمهوری ایرلند لتونی را سه بر صفر در دوبلین مغلوب کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)