پرسپولیس نیوز: تمرین امروز پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که دروازه‌بان‌های پرسپولیس هم دقایقی پا به توپ شدند.

تمرین تیم پرسپولیس از ساعت 15 و 40 دقیقه امروز در نوبت بعد از ظهر در ورزشگاه درفشی‌فر دنبال شد. در این تمرین بازیکنان پرسپولیس ابتدا بدن‌های خود را گرم کردند و سپس به زدن توپ‌های کوتاه و بلند در عرض زمین پرداختند. در مرحله پایانی نیز در قالب دو تیم به حفظ توپ و پرسینگ پرداختند که علی دایی در نقش داور بازی به بازیکنانی که به یک دروازه گل نمی‌زدند اعتراض‌هایی داشت.

*در ابتدای تمرین امروز دروازه‌بان‌ها از جمع سایر بازیکنان جدا شدند، آنها ابتدا حدود 30 دقیقه پا به توپ شدند و سپس به صورت اختصاصی زیرنظر غلامپور به تمرین پرداختند.

*در تمرین امروز بازیکنان ملی‌پوش بزرگسال و امید پرسپولیس به همراه هادی نوروزی و مارکو که گفته می‌شود جدایی‌شان از پرسپولیس قطعی شده غایب بودند. همچنین در تمرین امروز،‌ شیرین، مجتبی محرمی،‌ محمد دایی و پنجعلی نیز حضور نداشتند.

*شوت‌های غلامپور به نیلسون و حقیقی و واکنش‌های علیرضا حقیقی که حتی باعث شد پیراهنش از ناحیه آرنج پاره شود در نوع خود جالب بود.

*کریم باقری نیز در ابتدای تمرین قرمزپوشان پا به توپ شد، شوت‌های 40 متری او بازیکنان پرسپولیس را به وجد آورد.

*در تمرین امروز تنها 12 هوادار حضور داشت.

*عالیشاه ابتدا به کلینیک رفت و سپس به صورت عقب‌گرد دور زمین درفشی‌فر راه رفت وی درباره حضورش در دیدار مقابل تراکتورسازی نیز گفت هنوز هیچ چیز مشخص نیست و همه چیز به روزهای آینده بستگی دارد.

*مهرداد پولادی نیز که این روزها آمادگی لازم را برای حضور در ترکیب پرسپولیس پیدا کرده در فوتبال دستگرمی بدون مشکل شرکت کرد.

*علی دایی نیز 15 دقیقه اول تمرین پرسپولیس را از روی نیمکت نظاره‌گر بود و سپس در هنگام حفظ توپ و پرسینگ و ضربه به یک دروازه‌ به وسط زمین آمد و بازیکنان را راهنمایی می‌کرد.

*تمرین امروز پرسپولیس در نوبت بعد از ظهر با حضور 18 بازیکن دنبال شد.

*حمید علی‌عسگر نیز در حاشیه حفظ توپ و پرسینگ از ناحیه ساق پا دچار مصدومیت شد اما پس از گذشت 10 دقیقه بدون مشکل به تمرین برگشت.

*نیلسون در هنگام پرش از روی مانع دچار مصدومیت شد و با اعلام غلامپور تمرین را ترک کرد.

*در 25 دقیقه انتهایی تمرین فوتبال تحت فشار با یک دروازه در دستور کار قرمزپوشان همراه با پا به توپ شدن علی دایی قرار گرفت. در این تمرین بازیکنان بارها با یکدیگر کری و درگیری‌های تن به تن داشتند که علی دایی نیز به تشویق آنها می‌پرداخت.

*دقایقی از تمرین امروز زیر نور برگزار شد.

*در پایان تمرین علی دایی و کریم باقری برای بازیکنان توپ سانتر می کردند و بازیکنان باید این توپ‌ها را به گل تبدیل می‌کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)