مرجع خبری پرسپولیس : به رغم افزايش اعتراضات تيم‌ها به داوران، مسعود عنايت رئيس كميته داوران همچنان به حمايت از آنها ادامه مي‌دهد و هيچ تغييري در موضع خود ايجاد نكرده است. وي در اين مورد گفت: «من همچنان از داورانم حمايت مي‌كنم و اين روند را متوقف نخواهم كرد. چون اعتقاد دارم اين اشتباهات سهوي است و تا زماني كه به اين مسئله معتقدم دست از حمايت داوران بر نخواهم داشت و البته هر جا كه اشتباه كرده‌اند محرومشان هم كرده‌ام مثل قاسم واحدي.»

وي در مورد شكايت باشگاه پرسپوليسي و پنالتي از دست رفته اين تيم مقابل ملوان ادامه داد: «پرسپوليس وضعش با بقيه تيم‌هاي ليگ فرق مي‌كند. آنها به هر داوري كه ما برايشان انتخاب مي‌كنيم اعتراض دارند. كدام داور براي پرسپوليس داوري كرده و آنها اعتراضي انجام نداده‌اند. پرسپوليسي‌ها تورج حق‌وردي را چون يك پنالتي‌شان را نگرفته يك داوري بد مي‌دانند. انگار يادشان رفته اين داور  هماني است كه در بازي مقابل شاهين در دقيقه 95 يك پنالتي برايشان گرفت و آنها را از شكست خانگي نجات داد

. آنها محسن قهرماني را قبول ندارند به مسعود مرادي اعتراض مي‌كنند. به نظر من بهتر است آنها به جاي ما به كميته داوران بيايند و ما برويم جاي آنها. درست است كه حق‌وردي مقابل ملوان مي‌توانست يك پنالتي براي آنها بگيرد اما به هر حال اين اشتباه‌ها پيش مي‌آيد و نبايد به خاطر آن اين همه جنجال درست كرد.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)