مرجع خبری پرسپولیس : بابك معصومي، كاپيتان سابق تيم ملي فوتبال كشورمان، سرمربي تيم فوتسال باشگاه پرسپوليس شد.

به گزارش مجع خبری به نقل از سايت رسمي پرسپوليس، بابك معصومي عصر امروز  از سوي حبيب كاشاني به عنوان سرمربي تيم فوتسال باشگاه پرسپوليس معرفي شد.

حبيب كاشاني و بابك معصومي امروز طي جلسه اي در دفتر باشگاه پرسپوليس در خصوص بازگشت بابك معصومي به عرصه فوتسال گفت و گو كردند كه نتيجه آن، انتخاب اين بازيكن ارزنده فوتسال كشورمان به عنوان سر مربي تيم فوتسال باشگاه پرسپوليس بود.

بابك معصومي از بازيكنان با سابقه فوتسال كشورمان است كه علي رغم ابتلا به بيماري سرطان، با تلاش و انگيزه بسيار به درمان بيماري خود پرداخت و اينك درصد بالايي از سلامتي خود را باز يافته است.

 
 معصومي پس از جلسه با حبيب كاشاني تصريح كرد: به خاطر علاقه اي كه به شخص آقاي كاشاني و باشگاه پرسپوليس دارم، چندي پيش به ايشان پيشنهاد دادم تيم فوتسال اين باشگاه را به طور جدي براي ورود به مسابقات فوتسال كشور آماده كنيم كه ايشان نيز با محبتي كه به بنده داشتند و به خاطر توجه وي‍‍ژه شان به فوتسال، از اين پيشنهاد استقبال كردند.
 
 
كاپيتان سابق تيم فوتسال كشورمان افزود: ” با كمك آقاي كاشاني و تمام دوستان عزيزم، تيمي در خور نام باشگاه بزرگ ساخته و آماده شركت در مسابقات خواهيم شد.”

معصومي از مذاكره با يازده بازيكن فوتسال براي حضور در تيم فوتسال پرسپوليس خبر داد و افزود: ” با 9 تن از اين بازيكنان به توافق رسيده ايم.”

سرمربي تيم فوتسال پرسپوليس در خصوص انتخاب كادر فني مورد نظر خود گفت: با توجه به وضعيت جسماني ام، سعي دارم كادري زبده را براي تيم انتخاب تا بتوانم به بهترين نحو، تيم پرسپوليس را آماده مسابقات كنيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)