پرسپولیس نیوز : در دیداری تدارکاتی تیم کارمندان وزارت خارجه مقابل سفرا به برتری دست یافتند.

دیدار دوستانه تیم‌های کارمندان وزارت امور خارجه و منتخب سفرای خارجی امروز در کمپ تیم‌های ملی برگزار شد و در نهایت تیم کارمندان وزارت خارجه 5 بر 4 حریف خود را مغلوب کرد.

در تیم برتر میدان علیرضا منصوریان،‌مهدی تارتار موفق به گلزنی شدند و در تیم سفرا نیز وحید طالب‌لو، اشکان نامداری، رضا شاهرودی و علی اصغر مدیرروستا به میدان رفتند.

این دیدار در حالی از ساعت 14 و 30 آغاز شد که قرار بود به مدت یک ساعت قبل از آن برنامه‌هایی به منظور برگزاری این دیدار در کمپ تیم‌های ملی برگزار شود که این اتفاق نیفتاد و این برنامه‌ها تنها خلاصه به سخنرانی حامد مومنی به زبان انگلیسی و یکی از سفرا شد.

 

نکته جالب توجه این دیدار این بود که سفرا بدون اجازه داور اقدام به تعویض بازیکنان خود می‌کردند!

رزمجو مسئول برگزاری این مسابقه از تشکیل تیم سفرا خبر داده و در این خصوص گفت قرار است هر هفته به میدان برویم و در تورنمنت چهارجانبه نیز با حضور تیم‌های رسانه ورزش و هنرمندان شرکت خواهیم کرد.

همچنین عزیزی‌خادم به عنوان نماینده فدراسیون تنها نیمه اول این دیدار رااز نزدیک مشاهده کرد.

 

حجت‌الاسلام ساکت، مسئول فرهنگی باشگاه استقلال، عزیزی خادم از مسئولان فدراسیون فوتبال و محمدحسن انصاری فرد در کنار تعدادی از مهمانان وزارت امور خارجه نظاره گر این بازی بودند.

وی قبل از ترک کمپ تیم‌های ملی انتخاب گودرزی به عنوان وزیر ورزش را تبریک گفته و از خارج شدن ورزش از بلاتکلیفی ابراز خوشحالی کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)