تا آخرین لحظه از سرمربی دفاع میکنم/هیچ گاه به تغییرات سریع اعتقاد نداشته ام

 

مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت هیچ اولتیماتومی در خصوص نتیجه بازی با سایپا به کرانچار نداده و تا آخرین لحظه از این مربی کروات حمایت خواهد کرد.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس حبیب کاشانی با بیان این مطلب افزود: صحبت هایی در رسانه ها در خصوص اینکه به کرانچار اولتیماتوم داده ایم مطرح شده و این که بازی با سایپا آخرین مهلت اوست اما من تمام این مطالب را تکذیب می کنم.

 

وی افزود: در جلسات ابتدای این هفته با کرانچار نکات بسیاری را در خصوص روند حرکتی تیم و شناخت بیشتر وی از بازیکنان مطرح کردیم اما حرفی از تعیین مهلت به میان نیامد. ما به وی گوشزد کردیم که بازیکنانی مانند معمارزاده و خلیلی سابقه درخشانی در این تیم دارند و به واسطه مصدومیتی که داشتند در ماه های اخیر کارنامه مثبتی نداشته اند اما سرمربی تیم نباید به راحتی از کنار شایستگی های آنان بگذرد.

 

کاشانی تاکید کرد: در این فصل شاهد بوده ایم از بازیکنانی همچون بادامکی در پست غیرتخصصی استفاده شده که این امر نارضایتی هواداران و عملکرد نامناسب این بازیکنان را به دنبال داشته

که خواستار برطرف کردن  این اشکالات از سوی کرانچار شدیم.

 سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس همچنین این مسئله را که وی به دلیل حضور موقتی در این سمت نمی تواند تصمیمات بزرگی بگیرد را رد کرده و تصریح کرد: من به مدت سه ماه به عنوان سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس منصوب شده ام اما از جانب ریاست سازمان برای انجام هرعملی اختیار تام دارم و تعییرات متعددی هم که در چند روز گذشته در چارت باشگاه ایجاد کرده ایم شاهد این مدعاست.

 

حبیب کاشانی درباره این شایعه که بازی با سایپا آخرین مهلت کرانچار برای نتیجه گیری در پرسپولیس خواهد بود هم گفت: همگان عملکرد من در دو فصل گذشته را به خاطر دارند که تا آخرین لحظه در پشت مربی تیم می مانم و به این راحتی ها حاضر به تغییر مربی تیم نخواهم شد.این مسئله به هیچ وجه صحت ندارد اما با این وجود اگر شرایط به گونه ای خاص پیش برود شاید احتیاج به اتخاذ تصیمات خاص هم پیدا کنیم.

 انتهای گزارش اختصاصی/امانت داری-استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)