مرجع خبری پرسپولیس : بازيكن اسبق تيم فوتبال پرسپوليس گفت: پرسپوليس در اين مدت تغييرات زيادي داشته است و بايد در اين تيم ثبات مديريتي حكمفرما شود.

مجتبي محرمي در شانزدهمين نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري‌ها، در خصوص بهبود بيماري خود اظهار داشت: 80 تا 90 درصد بهبودي حاصل شده است و به اميد خدا مشكلي ندارم. فكر كنم ديگر نيازي به بستري كردن من نباشد.
وي در خصوص كساني كه از وي عيادت كردند، عنوان كرد: اشخاص زيادي به ديدار من آمدند، از روسا تا هم‌بازي‌هايم و قوت قلبي براي من بودند. من از تمامي آنان و كادر پرسنلي بيمارستان كمال تشكر را دارم كه در اين مدت با دلجويي خود، تسكين درد من بودند.
بازيكن اسبق تيم فوتبال پرسپوليس در پاسخ به اين سئوال كه اگر از سوي مسئولان باشگاه پرسپوليس پيشنهادي براي مربيگري در يكي از رده‌هاي سني صورت گيرد چه نظري دارد يادآور شد: هم‌اكنون من در تيم اميد پرسپوليس فعاليت مي‌كنم و هر موقع به پيشنهاد ديگري از سوي مديران اين باشگاه انجام گرفت، من نيز در مورد آن فكر خواهم كرد و شرايط را براي قبولي پست در پرسپوليس بررسي خواهم كرد.
وي راجع به تيم فوتبال پرسپوليس خاطرنشان كرد:

 در اين مدت مديريت پرسپوليس ثابت نبوده و دائما در تغييرات است؛ بر اين اساس بايد با تشكيل جلسات متعدد اهداف خود را مشخص و با يك مديريت ثابت تيم داري كنيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)