مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال سایپا با بیان اینکه تیمش با یک بدشانسی بزرگ مواجه شده بود گفت: متاسفانه در شرایطی با پرسپولیس رو برو شدیم که این تیم بهترین ترکیب فصل خود را به میدان فرستاد.

محمد مایلی کهن که پس از شکست 2 بر صفر عصر پنجشنبه تیمش برابر پرسپولیس افزود: پرسپولیس شرایط کاملا متفاوتی با گذشته داشت و با آرایشی به میدان آمد که کاملا متفاوت با دیدارهای قبل بود.

وی ادامه داد: همین ترکیب با بازی خوب برخی بازیکنان این تیم نیز توام شد تا پرسپولیس روز خوبی را پشت سربگذارد و به سه امتیاز این بازی نیز دست پیدا کند. البته به این مسائل باید بدشانسی سایپا را نیز اضافه کرد. ما در شرایطی که قصد در اختیار داشتن بازی را داشتیم روی یک گل استثنایی غافلگیر شدیم و درحالی که می خواستیم اوضاع را در اختیار بگیریم متاسفانه گل دوم را هم دریافت کردیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در ادامه خاطرنشان کرد: در بین دو نیمه با بازیکنان صحبت کردیم تا شرایط بهتر شود و خوشبختانه توانستیم در نیمه دوم عملکرد بهتری داشته باشیم اما عملکرد خوب بازیکنان پرسپولیس این اجازه را به ما نداد تا به گل برسیم.

وی ادامه داد: اکثر زمان و موقعیت بازی در اختیار سایپا بود اما استرس و اضطراب برخی بازیکنان باعث شد نتوانیم از موقعیت هایمان به خوبی استفاده کنیم. ضمن اینکه مدافعان پرسپولیس و خصوصا شیث رضایی عملکرد ایده‌الی داشتند.

وی عملکرد داور را در این دیدار مطلوب ارزیابی کرد و افزود: از عملکرد بازیکنان و کار تیمی سایپا راضی هستم اما نتیجه راضی کننده نبود.

محمدمایلی کهن در تحلیل شرایط لیگ نهم و مقایسه آن با ادوار گذشته لیگ نیز گفت: به نظر من تیم ها از نظر کار فنی و تیمی جلوتر از لیگ های گذشته هستند. هر چند در این میان ستاره های کمتری در لیگ برتر حضور دارند اما به نظر من اگر کار تیمی لیگ پیشرفت کند از ستاره سازی بهتر است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)