مرجع خبری پرسپولیس : مسئولان باشگاه پرسپولیس که از بازگشت کریمی به این تیم تا پایان فصل ناامید شده اند قصد دارند با حضور نیکبخت واحدی از فشار هواداران خارج شوند.

به گزارش اختصاصی مرجع خبری، حبیب کاشانی که روز چهارشنبه درخواست رسمی خود را برای اعلام شرایط بازگشت کریمی به این تیم به باشگاه استیل آذین ارسال کرده بود با پاسخ منفی مسئولان این تیم مواجه شد تا برای رهایی از فشار هواداران تاکتیک جدیدی را اتخاذ کند. سرپرست باشگاه که با پیش کشیدن بحث بازگشت کریمی شور و امیدی وصف ناپذیر در میان هواداران پرسپولیس ایجاد کرده بود وقتی دریافت راه ها برای حضور کریمی در پرسپولیس مسدود است تصمیم گرفت با حضور علیرضا واحدی نیکبخت بخشی از فشار هواداران برای بازگشت کریمی را تعدیل کرند.

بنا بر این گزارش مسئولان باشگاه استیل آذین با قاطعیت تصمیم خود را برای حفظ کریمی تا پایان لیگ نهم به پرسپولیسی ها اعلام کرده اند و از این رو بازگشت جادوگر به تیم محبوبش در لیگ نهم تقریبا منتفی شده. هرچند رایزنی ها برای جلب نظر مسئولان استیل آذین ادامه دارد اما شانس حضور کریمی در پرسپولیس زیر 10 درصد ارزیابی می شود. در این میان «علیرضا نیکبخت» گزینه بعدی محسوب می شود. کاشانی که از محبوبیت ستاره شماره 10 سابق سرخ ها میان هواداران با خبر است قصد دارد با حضور این ستاره جنجالی عدم بازگشت کریمی به پرسپولیس را را توجیه و هواداران را راضی نگه دارد.

هر چند هیچ یک از مسئولان باشگاه تا این لحظه خبر فوق را تایید نکردند اما تلاش خبرنگار مرجع خبری برای پی بردن به جزئیات ماجرا ادامه دارد. 

اخبار تکمیلی طی روزهای آینده متعاقبا ارسال خواهد شد…

 انتهای گزارش اختصاصی /  امانت داری – استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)