مرجع خبری پرسپولیس : مربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: تراكتورسازي از جمله تيم‌هايي است كه هميشه فوتبال زيبايي از خود به نمايش مي‌گذارد.

حسين عبدي در خصوص ديدار مقابل تراكتورسازي تبريز خاطرنشان ساخت: تمامي ديدارهاي ما دشوار است و ما خود را براي تمامي ديدارها آماده مي‌كنيم، اما خوشبختانه تراكتور يكي از تيم‌هايي است كه به خوبي فوتبال بازي مي‌كند و بازي كردن با تيم‌هايي كه به معناي واقعي فوتبال بازي مي‌كنند، آسان است.

وي افزود: به طور يقين اين ديدار به دلايل زيادي بسيار جذاب خواهد شد، اميدوارم هواداران دو تيم با حضور در ورزشگاه به جذاب تر شدن اين بازي كمك كنند.

مربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: در حال حاضر كريم باقري و محسن خليلي بازيكنان مصدوم ما هستند و اشپيتيم آرفي هم به دليل سرماخوردگي در تمرينات شركت نكرده است.

وي در خصوص وضعيت محسن خليلي تصريح كرد:

 خليلي بازهم از ناحيه پشت پا احساس درد دارد و وضعيت او براي حضور در اين ديدار مشخص نيست.

عبدي اظهار كرد: خوشبختانه تيم در شرايط خوبي قرار دارد و اميد زيادي به شكست تراكتور داريم. اميدوارم بازيكنان ما بازهم توانايي‌هاي خود را در زمين به نمايش بگذارند تا بتوانيم سه امتياز ديگري را به حساب خود واريز كنيم.

مربي تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص احتمال تغيير در تركيب تيم در ديدار مقابل تراكتورسازي تبريز گفت: اين سئوال را بايد از سرمربي تيم پرسيد زيرا تصميم گيرنده نهايي در هر تيمي سرمربي است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)