حبيب كاشاني، مديرعامل باشگاه پرسپوليس مدير مجموعه‌ي ورزشي درفشي‌فر را تغيير داد.

مرجع خبری پرسپولیس : حامد شريف‌زاده مدير سابق مجموعه ورزشي درفشي‌فر با انتقاد از كاشاني ‌اظهار كرد: او بدون اين كه جلسه‌اي بگذارد، از سوي يكي از نزديكانش به ما گفت كه از هفته‌ي آينده در مجموعه درفشي‌فر حاضر نشويم.

وي افزود: زماني كه مجموعه‌ي ورزشي درفشي‌فر را تحويل گرفتيم، اين مجموعه بيشتر شبيه يك مخروبه بود. تصاوير وضعيت ورزشگاه در آن زمان وجود داشت و به مشاهده‌ي سازمان تربيت بدني و انصاري‌فرد هم رسيده بود. ما در آن وضع مجموعه را تحويل گرفتيم و با كمك رييس سازمان، معاونان و انصاري‌فرد و با توجه به ارتباطاتي كه با شهرداري داشتيم، اعتباراتي را از منابع سازمان تربيت بدني و اسپانسر جمع كرديم.

مدير سابق مجموعه ورزشي درفشي‌فر افزود: نمي‌گويم كه وضعيت مجموعه عالي شد اما، وضعيت مناسبي پيدا كرد. با سازمان تربيت بدني هم مذاكره كرديم. قرار شد با سرمايه‌گذاري دو تا سه ميلياردي سازمان تربيت بدني كمپي در اين مجموعه ساخته شود تا ديگر باشگاه سالي يك و نيم ميليارد تومان هزينه‌ي اقامت تيم‌ها و مربيان را ندهد. اما، پس از آن كه كاشاني به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب شد، حتي يك بار هم حاضر نشد كه ما را ببيند و از طرف يكي از نزديكانش به ما پيغام داد كه ديگر هفته‌ي آينده در مجموعه حاضر نشويم. او حتي نپرسيد كه ما كار را تا كجا پيش برده‌ايم تا مدير بعدي از همانجا كار را شروع كند. كاشاني بدون هيچ دليلي شش نفر را بيكار كرد.

شريف‌زاده با انتقاد از مديرمالي باشگاه پرسپوليس گفت: سه ماه است كه حقوق معوقه‌ي اين شش نفر پرداخت نشده است و باشگاه گفته است كه اين حقوق را پرداخت نمي‌كند. در زمان انصاري‌فرد دستور پرداخت اين حقوق صادر شد اما، مدير مالي باشگاه حاضر به اجراي اين دستور نشد. در حال حاضر هم پس از اينكه تعديل صورت گرفت، اعلام كرده‌اند كه اين پول را پرداخت نمي‌كنند.

پس از تغيير شريف‌زاده، اكنون محسن مختاري كه در زمان رياست كاشاني مسوول دفتر وي بود، كارهاي اين مجموعه را انجام مي‌دهد.

هم‌چنين، عليپور مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس درباره‌ي انتقاد مدير بركنار شده مجموعه درفشي‌فر به ايسنا گفت: طبيعي است كه در بخش‌هاي مختلف باشگاه از مديراني استفاده كنيم كه مورد اعتماد ما هستند. اگر شريف‌زاده با باشگاه قرارداد دارد و كارمند به حساب مي‌آيد بايد بر اساس نظر باشگاه هر جايي كه مورد نياز بود، فعاليت كند. اگر هم كه قرارداد ندارد كه تكليف مشخص است. همانطور كه گفتم طبيعي است كه از افراد خودمان استفاده كنيم چرا كه آنها مورد اعتمادمان هستند.

وي افزود: تغييرات بسيار خوبي را در مجموعه درفشي فر شاهد خواهيم بود و بر اساس نظر مديريت باشگاه در حال حاضرمختاري به عنوان مدير مجموعه و مدير تيم‌هاي پايه فعاليت مي‌كند.

عليپور درباره صحبت‌هاي شريف‌زاده پيرامون حقوق معوقه شش نفر از مسوولان پيشين مجموعه درفشي‌فر گفت: اين افراد در زمان انصاري‌فرد در باشگاه فعاليت مي‌كردند. اگر اين شش نفر با باشگاه قرارداد داشتند و حق و حقوق‌شان پرداخت نشده مي‌توانند با حضور در باشگاه حقوق‌شان را دريافت كنند اما اگر قراردادي نداشته‌اند و تنها با صحبتي شفاهي در باشگاه فعاليت مي‌كردند، باشگاه هم تعهدي نسبت به آنها ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)