پرسپوليس و يك دروازه بان مطمئن پس از سال ها
 مرجع خبری پرسپولیس : فراز كمالوند پس از شكست دو بر يك تراكتورسازي مقابل پرسپوليس دليل اصلي باخت تيمش را در يك مقايسه ساده خلاصه كرد: «آنها ميثاق معمارزاده را داشتند و ما حسن رودباريان را.»

 معمارزاده كه در هفته هاي اخير به يكي از بهترين بازيكنان پرسپوليس تبديل شده در بازي با تراكتورسازي كامل ترين نمايش خود را ارائه داد و حداقل چهار موقعيت مسلم گلزني را از مهاجمان حريف گرفت. اكنون مي توان گفت پرسپوليس پس از سال ها دروازه باني در قواره نام اين تيم را درون دروازه دارد و مي تواند به هفته هاي آينده اميدوار باشد.

 اكثر مربيان پرسپوليس در اين سال ها از در اختيار نداشتن دروازه بان شش دانگ ناليده اند و اين يكي از دلايلي است كه پرسپوليس در هشت سال اخير تنها يك بار قهرمان شده. مصطفي دنيزلي با فرشيد كريمي و عليرضا حقيقي،‌علي پروين با محمد فنايي و محمد محمدي و افشين قطبي با مهدي واعظي و حسن رودباريان هرگز آرامش را درون دروازه پرسپوليس تجربه نكردند اما كرانچار اين شانس را دارد كه با ميثاق معمارزاده بزرگترين دغدغه سال هاي اخير مربيان پرسپوليس را به فراموشي بسپارد

يك اشتباه مهلك ديگر از سپهر حيدري
مرجع خبری پرسپولیس :
اشتباهات سپهر حيدري در خط دفاعي پرسپوليس به تدريج به يكي از عادت هاي اين تيم تبديل مي شود و جالب اينكه اكثر اشتباهات او با عبور توپ از خط دروازه قرمزها همراه است.

 سپهر حيدري كه در بازي با استقلال اهواز يك گل باد آورده را به اين تيم هديه داد در بازي با تراكتورسازي هم مقصر اصلي گل حريف بود و از پس مهار يار مستقيم خود برنيامد. فرهاد خيرخواه به راحتي توانست با يك حركت ساده سپهر را از پيش رو بردارد و توپ را از زاويه بسته به كنج دروازه پرسپوليس بفرستد. هرچند اين گل منجر به از دست رفتن پيروزي پرسپوليس نشد اما اتفاق در حالي رخ داد كه هنوز خاطره پركردن آفسايد در بازي با ملوان و ضربه سر مهاجم حريف از ذهن ها پاك نشده بود. سپهر حيدري در فصل جاري فيكس ترين بازيكن خط دفاعي پرسپوليس بوده كه البته مي توان در كنار اين عنوان لقب پراشتباه ترين را هم به سينه او سنجاق كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)